دیدار کلانتران مرزی قصرشیرین و خانقین عراق

کلانتران مرزی قصرشیرین و خانقین عراق به منظور گسترش مناسبات و حسن همجواری در شهر خانقین با یکدیگر دیدار کردند.

دیدار کلانتران مرزی قصرشیرین و خانقین عراقبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛سرهنگ کریمی فرمانده هنگ مرزی قصرشیرین  امروز در صدر هیتی ۵ نفره از کلانتران مرزی قصرشیرین و خانقین عراق با هم دیدار کردند و با کلانتر مرزی منطقه خانقین مندلی در خصوص حل وفصل مشکلات مرزی دو جانبه، گسترش مناسبات و حسن روابط مرزی دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق در شهر خانقین به بحث وگفتگو پرداختند.

مرزبان درجه یک و فرمانده هنگ مرزی قصرشیرین در این دیدار گفت: با اقدامات صورت گرفته مرز‌های قصرشیرین هم اکنون از امنیت پایدار برخوردار است و آرزو داریم با تعامل هرچه بیشتر بین مرزبانان دو کشور این امنیت در نوار مرز حفظ شود.

وی افزود: میان جمهوری اسلامی ایران وجمهوری اسلامی عراق عهد برادری برقرار است واین دو کشور دارای مشترکات زیادی هستند و تلاش میشود تا با برگزاری این نشست ها‌ی فصلی امنیت در مرز دو طرف حفظ شود.

فرمانده هنگ مرزی قصرشیرین مهمترین اولویت قابل بحث در این نشست را مبارزه با قاچاق احشام، روان سازی صادرات کالای ایرانی به عراق، بر خورد قاطع با قاچاقچیان سلاح ومهمات، مواد مخدر و مشروبات الکلی بیان کرد.

عمیدبکر شاکر محمود کلانتر مرزی عراق مستقر در خانقین مندلی عراق نیز در این نشست از همکاری جمهوری اسلامی ایران با عراق قدر دانی کرد و اظهار داشت: با توجه به اشتراکات زیاد میان جمهوری عراق و جمهوری اسلامی ایران همکاری‌های فی ما بین باید بیش از پیش افزایش یابد.

 انتهای پیام/ز

همکاری جمهوری اسلامی ایران با عراق

برچسب ها: عراق ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار