شکارچیان متخلف در شیروان به زندان محکوم شدند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیروان گفت: شکارچیان متخلف در شیروان علاوه بر پرداخت جریمه ده میلیون تومانی به زندان محکوم شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، فخرانی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیروان گفت: از چهار نفر شکارچی بنام و متخلفی که به جرم شکار غیرمجاز و به جرم نگهداری سلاح و مهمات غیر مجاز در یکی از روستا‌های مرزی شیروان دستگیر شده بودند ۲ نفر از آنان به زندان محکوم شدند.

وی افزود: یک نفر از این متخلفان به جرم شکار غیرمجاز یک راس قوچ و اقدام به نگهداری سلاح و مهمات غیر مجاز به ۳ سال حبس تعزیری محکوم شد که از این مدت ۶ ماه آن به صورت تعزیری قطعیت یافت و دو سال و شش ماه به مدت ۳ سال تعلیق شد.

فخرانی گفت: متهم دیگر نیز به مدت یک سال حبس تعزیری و ضبط اسلحه به نفع وزارت دفاع محکوم شد و دو نفر دیگر نیز علاوه بر پرداخت جریمه حقوقی باید مبلغ ده میلیون تومان بایت شکار غیرمجاز یک راس قوچ نیز پرداخت کنند.

گفتنی است: از عموم مردم علاقمند به حفظ محیط زیست تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه شکار و صید غیر مجاز، تخریب و آلودگی محیط زیست، آتش سوزی، قطع اشجار و. مراتب را با اداره شهرستان و پاسگاه‌های محیط بانی اطلاع دهند.
انتهای پیام/ط


جریمه شکارچیان متخلف

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.