جیرفت میزبان مدیران امور اداری دانشگاه‌های منطقه هشت کشور

رئیس دانشگاه جیرفت گفت: نشست مدیران امور اداری و منابع انسانی دانشگاه‌های منطقه هشت کشور با حضور رئیس مناطق اموراداری و پشتیبانی وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، شاپور کوهستانی رئیس دانشگاه جیرفت در  نشست مدیران امور اداری و منابع انسانی دانشگاه‌های منطقه هشت کشور گفت: یکی از سیاست‌های مهم دانشگاه جیرفت چابک سازی منابع انسانی است و این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

کوهستانی با بیان این مطلب که مدیران امور اداری و منابع انسانی نقش تاثیر گذاری در چابک سازی دانشگاه‌ها دارند افزود: در این راستا باید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه‌های کشور را متناسب با وضعیت موجود و پیشینه آن ببیند.

وی با اشاره به راه اندازی و قدمت دانشگاه جیرفت بیان کرد: این دانشگاه در سال ۱۳۶۷ طبق موافقت نامه اصولی شورای گسترش و به عنوان آموزشکده اقماری دانشگاه شهید باهنر کرمان راه اندازی شده است.

کوهستانی افزود: دانشگاه جیرفت پس از طی مراحل آموزشکده، دانشکده و مجتمع آموزش عالی در سال ۸۸ به عنوان دانشگاه کار خود را ادامه داده است و همه مراحل رشد خود را طی کرده و امروز باید نگاه به این دانشگاه متفاوت باشد.

وی با بیان این مطلب که دانشگاه‌ها برای چابک سازی و رونق نیاز به انگیزه دارند بیان کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای جذب و تبدیل وضعیت کارکنان نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

در این نشست رئیس مناطق امور اداری و پشتیبانی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری گفت: یکی از مهمترین معضل‌های سازمان‌ها و دانشگاه‌های کشور بخشامه‌ها و آیین نامه است که شفافیت لازم را ندارند و در این راستا به دنبال بررسی و شفاف سازی آن هستیم.

مجید باروت کوب زاده با بیان این مطلب که آیین نامه استخدامی غیر هیات علمی دانشگاه‌های کشور در حال بررسی است افزود: تا کنون چهار نشست در مناطق کشور برگزار و ابهامات آن مشخص شده است.

وی تصریح کرد: در بهمن ماه سمینار ملی مدیران امور اداری و منابع انسانی دانشگاه‌های کشور برگزار خواهد شد و همه مباحث بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.

در این نشست آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی دانشگاه‌های کشور بررسی و مدیران امور اداری دانشگاه‌های منطقه هشت کشور مباحث خود را مطرح کردند.

در پایان این نشست پس از اخذ رای از حاضران مدیر امور اداری دانشگاه شهید باهنر کرمان به عنوان دبیر و مدیر امور اداری دانشگاه زابل به عنوان قائم مقام دبیر امور اداری و منابع انسانی دانشگاه‌های منطقه هشت کشور انتخاب شدند.
انتهای پیام/ی

در بهمن ماه سمینار ملی مدیران امور اداری و منابع انسانی دانشگاه‌های کشور برگزار خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار