عنوان برتر برای غرفه کرمان در نمایشگاه تهران

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان کرمان گفت: غرفه ستاد باز آفرینی شهری پایدار استان کرمان در نخستین نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی، بازآفرینی شهری و شهر هوشمند به عنوان غرفه برتر انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، آبسالان رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: با توجه به ارزیابی داوران این نمایشگاه غرفه استان کرمان جزو ۶ غرفه برتر ادارات کل راه و شهرسازی انتخاب شد و با اهدای لوح تقدیر و تندیس نمایشگاه از مدیر کل راه و شهرسازی استان تقدیر گردید.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه ۲۳ تا ۲۵ دی ماه  سال جاری در مصلی تهران دایر بوده است، افزود: ۱۶۰ شرکت کننده از ادارات کل راه و شهرسازی، شهرداری‌ها، بخش‌های خصوصی و ... در این نمایشگاه حضور داشتند که داوران از بین این تعداد ۱۲ غرفه برتر را انتخاب کردند که ۶ غرفه مربوط به ادارات کل راه و شهرسازی و مابقی شهرداری‌ها و بخش خصوصی بود.

وی افزود: استان‌های تهران، قزوین، البرز، خراسان شمالی و کردستان و کرمان از ادارات کل برتر راه و شهرسازی انتخاب شدند.

آبسالان گفت: محتوا، چیدمان، برنامه‌های اقدام مشترک، برنامه‌های ابتکاری، خلاقیت و نو آوری از مهترین شاخص‌های ارزیابی داوران در این نمایشگاه بوده است.
انتهای پیام/ی

غرفه بازآفرینی شهری پایدار استان کرمان غرفه برتر انتخاب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار