برگزاری نخستین نشست «انجمن ادبی شب های شعر کویر» در آران و بیدگل

مدیر دفتر حوزه هنری آران و بیدگل از برگزاری نخستین نشست انجمن ادبی شب های شعر کویر خبر داد و گفت : حوزه هنری در نظر دارد با تاسیس انجمن ادبی شب های شعر کویر، اجماع بین انجمن های ادبی شهرستان را بیش از پیش کند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان ، حمیدرضا خلیلی مدیر دفتر حوزه هنری آران و بیدگل اظهار کرد : شعر از حس زیبایی‌شناسی انسان‌ها سرچشمه می‌گیرد و  شاعران بزرگ مانند مولانا، سعدی و حافظ در شعر خود هنر را ستوده و مردان هنرمند را مورد تقدیر قرار داده‌اند.

وی افزود : در حوزه هنری به دنبال این هستیم که ظرفیت فعلی در مورد شعر و شاعران شهرستان آران و بیدگل حفظ و تقویت شود و این هنر را که همیشه در صدر هنرها بوده است درست به نسل بعد انتقال دهیم.

مدیر دفتر حوزه هنری آران و بیدگل تصریح کرد:  ما در این انجمن قصد داریم از پیشکسوتان این هنر تجلیل در خور و شایسته ای انجام دهیم و آثار فاخری که در این زمینه تولید شده است ، به چاپ رسانیم و در معرض دید عموم قرار دهیم.

خلیلی یکی از اهداف اصلی حوزه هنری را تلاش برای تربیت هنرمندان متعهد و ارزشی دانست و گفت : سعی ما در حوزه هنری آران و بیدگل این است تا زمینه را برای رشد و شکوفایی هنرمندانی با خصائص چهارگانه شجاعت ، عدالت ، عفت و حکمت عملی فراهم آوریم تا بتوانند در عرصه فرهنگ و هنر این مرز و بوم بدرخشند.

وی تصریح کرد : نشست انجمن ادبی شب های شعر کویر در ساعت 18:30 روز جمعه 27 دی ماه در حوزه هنری شهرستان آران و بیدگل واقع در میدان سپاه ابتدای خیابان جمهوری برگزار می شود. در این نشست که هر دو ماه یکبار برگزار می شود و اعضای انجمن ادبی هلال و انجمن جوان کویر و دیگر انجمن های ادبی نیز حضور دارند و اساتیدی چون استاد متشکر، استاد مهندس لواف، استاد علیجان زاده، استاد میرزازاده و... از اعضای حاضر در این انجمن هستند.

اجماع انجمن های ادبی آران و بیدگل با تاسیس انجمن ادبی شب های شعر کویر

 

انتهای پیام/م

اجماع انجمن های ادبی آران و بیدگل با تاسیس انجمن ادبی شب های شعر کویر

برچسب ها: اخبارهنرمندان ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.