ویتنام ۲ - ۰ یمن/ سرخ پوشان آسیای شرقی به صعود امیدوار ماندند

تیم‌های ملی فوتبال ویتنام و یمن در آخرین دیدار مرحله گروهیشان امشب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند.

ویتنام ۲ - ۰ یمن/ سرخ پوشان آسیای شرقی به صعود امیدوار ماندندبه گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم های ملی فوتبال ویتنام و یمن در آخرین دیدار مرحله گروهیشان امشب از ساعت 19 و 30 دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند دو تیم پیش از این و در گروه چهارم رقابت های گروهی جام ملت های 2019 امارات نتوانسته بودند امتیازی به دست آوردند و در حالی در این مسابقه به میدان آمدند که هر کدام برای نخستین 3 امتیازشان تلاش می کردند. 

تیم ملی فوتبال یمن در این دیدار بر خلاف بازی های گذشته اش با ترکیب تهاجمی به میدان آمد و در دقایق ابتدایی حریف خود را تحت فشار قرار داد در ادامه اما آن ها مجبور به تعیوضی زود هنگام شدند و دابان را به جای منصور به میدان آوردند. 

یمنی ها اما در ادامه راه موفق نبودند و زیر فشار ویتنامی ها قرار گرفتند و سرانجام در دقیقه 39 شاهد باز شدن دروازه شان بودند. 

ویتنامی ها در نیمه دوم هم بازی منطقی  را به نمایش گذاشتند و توانستند توسط کوانگ به دومین گل خود در دقیقه 64 برسند بدین ترتیب ویتنامی ها بازی را با نتیجه 2 - 0 بردند تا با 3 امتیاز و تفاضل گل منفی یک به کار خود در مرحله گروهی رقابت های جام ملت های آسیا پایان دهند. 

آن ها حالا امیدوارند تا با توجه به نتیجه دیگر گروه ها یکی از تیم های سومی باشند که می توانند به مرحله حذفی برسند. 


بیشتر بخوانید:

تسویه حساب با عراق و زهر چشم از سعودی‌ها در آل‌مکتوم

تسویه حساب با عراق و زهر چشم از سعودی‌ها در آل‌مکتوم

لحظه به لحظه با حواشی پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق

 


انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.