بیرانوند: بازی خوبی را انجام دادیم/ به مردم ایران بابت صعود به عنوان تیم نخست تبریک می گویم

دروازه‌بان تیم ملی کشورمان گفت:بازی خوبی را مقابل تیم ملی عراق انجام دادیم و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و به ملت ایران به خاطر صعود به عنوان تیم نخست تبریک می گویم.

بیرانوند: بازی خوبی را انجام دادیم/ به مردم ایران بابت صعود به عنوان تیم نخست تبریک می گویمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پایان دیدار مقابل تیم ملی فوتبال عراق در رقابت های جام ملت های آسیا 2019 اظهار کرد:خدا را شکر می کنم  که این سه بازی را با موفقیت و بدون هیچ مصدومیتی پشت سر گذاشتیم.

او افزود:به مردم ایران برای این که توانستیم  به عنوان صدر نشین از گروه صعود کردیم تبریک می گویم و امیدوارم این روند خوبمان را ادامه دهیم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد : در دیدار مقابل عراق می توانستیم با برد از زمین مسابقه خارج شویم اما بازیکنان تیم عراق هم برای نباختن پا به زمین مسابقه گذاشته بودند و در 10، 20 دقیقه آخر بازی روی دروازه ما فشار آوردند اما خداراشکر بازی خیلی خوبی انجام دادیم، بازی به بازی 4 تغییر در ترکیبمان ایجاد شد و امیدوارم در بازی های بعدی دل مردمان ایران را شاد کنیم.


بيشتر بخوانيد:

ایرماتوف در نقش ویلیامز غرق شد/پنالتی‌های ایران سوخت

ایران ۰ - ۰ عراق / ایرماتوف مانع سومین پیروزی کی روش شد/ یوز‌ها با صدرنشینی به یک هشتم رفتند

بازتاب تساوی تیم ملی ایران مقابل عراق در رسانه قطری


انتهای پيام/

اظهارات بيرانوند پس از ديدار مقابل عراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار