بازتاب درخشش علیرضا بیرانوند در رسانه عراقی

سایت الموازین عراق به تمجید از سنگربان تیم ملی کشورمان، علیرضا بیرانوند پرداخت و دفع توپ وی را "درخشان" معرفی کرد.

بازتاب درخشش علیرضا بیرانوند در رسانه عراقیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  و به نقل از سایت الموازین عراق، تیم‌های ملی  فوتبال عراق و ایران، امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه آل مکتوم بازی پایانی خود را در گروه چهارنم رقابت های جام ملت های فوتبال آسیا را با تساوی بدون گل به پایان رساندند.

تیم های ملی فوتبال ایران و عراق با این نتیجه، هفت امتیازی شدند اماشاگردان کی روش  با تفاضل بهتر به عنوان صدرنشین به کار خود پایان دادند.

نیمه اول این دیدار شاهد بازی فشرده و حمله‌های پی در پی تیم ملی ایران بودیم که در نهایت نیمه دوم ورق برگشت و عراق بازی را تحت سلطه خود قرار داد. عراقی‌ها برخی از فرصت‌های معدودشان را از دست دادند. یکی از خطرناک‌ترین موقعیت‌های عراق که با ضربه سر علا عباس زده شد توسط دروازه بان ایران علیرضا بیرانوند به شکل شگفت انگیز و درخشانی دفع شد.

نیمه اول موقعیت‌های چندانی جز چند موقعیت تک به تک نبود. البته باید گفت: پنالتی بسیار مشکوکی به نفع ایران توسط داور امروز روشن ایرماتوف گرفته نشد.

در سایر حملات ۲ تیم برابر بودند. تیم ایران بیشتر سعی داشت بازی بدون خطر و ریسکی را از خود به نمایش بگذارد. ایرانی‌ها تا حدی در حمله موفق نبودند و نتواستند از دفاع میانی عراق به خوبی عبور کنند.

سرمربی تیم ملی عراق با تاکتیک خود قصد داشت بازیکنانش در وسط زمین، اجازه فضا سازی به بازیکنان تیم ملی ایران را ندهند. به خصوص کاتانیچ بر روی انتقال توپ سرعتی رد و بدل شده بین بازیکنان عراق سرمایه گذاری زیادی در بخش حمله کرده بود.

این نیمه پر از فرصت‌های جالب و قابل توجهی بود که اولین فرصت این بازی مصدومیت صفا هادی بر اثر برخورد با مهاجم تیم ملی ایران سامان قدوس بود که منجر به گرفت کارت زرد این بازیکن شد.

همچنین در یک صحنه دیگری که مشکوک به پنالتی بود، بازیکنان تیم ایران معتقد بودند ابتدا توپ به پای صفا هادی برخورد کرده و سپس با دست وی تماس داشته است. اما ضربه پنالتی به نفع ایران از طرف داور اعلام نشد و وی دستور به ادامه بازی داد!

به هرحال این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید و فعلا هر دو تیم ایران و عراق باید منتظر قرعه بعدی شان در مراحل حذفی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ باشند.


بیشتر بخوانید:

بازتاب تساوی تیم ملی ایران مقابل عراق در رسانه قطری

ایران ۰ - ۰ عراق / ایرماتوف مانع سومین پیروزی کی روش شد/ یوز‌ها با صدرنشینی به یک هشتم رفتند

تسویه حساب با عراق و زهر چشم از سعودی‌ها در آل‌مکتوم

تسویه حساب با عراق و زهر چشم از سعودی‌ها در آل‌مکتوم

لحظه به لحظه با حواشی پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق

خلاصه بازی ایران و عراق مورخ ۲۶ دی ۹۷ + فیلم


انتهای پیام / 

گزارش رسانه عراقی درباره بازی تیم ملی فوتبال کشورش با ایران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.