استاندار خراسان رضوی گفت: بوجه‌های دولتی تاثیری دراقتصاد استان ندارد باید بخش خصوصی و سرمایه گذاران وکارآفرینان به میدان بیاید و فرهنگ اقتصادی در سطح جامعه گسترش یابد.

بوجه‌های دولتی تاثیری دراقتصاد استان نداردبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در دیدار با نمایندگان و جمعی از مسئولان شهرستان نیشابور گفت: امروز نیاز است ائمه جمعه در کنار سرمایه گذاران کارآفرین قرار گرفته و فرهنگ اقتصادی را در جامعه گسترش دهند.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی در واقع اقتصادی مردمی و مردم محور است و باید نقش و حضور مردم در اقتصاد را تقویت کنیم و بدین منظور توانمندسازی و آموزش مردم و قوت یافتن جوامع محلی در دستور کار است.

رزم حسینی تصریح کرد: اگر به مقوله اقتصاد توجه کنیم فرهنگ و امنیت و سایر بخش‌ها هم تقویت می‌شود از این رو باید همه بخش‌ها برای حل مشکلات و توسعه اقتصادی همراهی و همکاری کنند.
 
استاندار خراسان رضوی اظهار داشت :کارناتمام توسعه‌ای در کرمان را در خراسان رضوی با همراهی و همدلی همه بخش‌ها به انجام رسانده و خراسان رضوی را الگوی توسعه‌ای اقتصاد مقاومتی در کشور می‌کنیم.

دراین جلسه نمایندگان شهرستان نیشابور آمادگی خود را برای همراهی و همکاری با استاندار خراسان رضوی و بخش‌های اجرایی به منظور فراهم کردن زمینه توسعه و ورود مردم به عرصه اعلام کردند.

انتهای پیام // ف.م


دیدار نمایندگان و جمعی از مسئولان شهرستان نیشابوربا استاندار خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.