سازمان منافقین آبرومند است! باور نمی‌کنید؟

نماینده حزب سبز‌ها در مجلس فدرال آلمان می‌گوید: زمانی که مسعود رجوی و طرفداران او فرانسه را ترک کردند، صدام حسین، دیکتاتور عراق، به آن‌ها پیشنهاد کمک داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یک روزنامه بین‌المللی چاپ سوئیس، با انتشار گزارشی مستند، بخشی از فجایع و فریبکاری‌های نهفته در سازمان تروریستی منافقین را بازگو کرد. 

روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

نوبه زوریخر سایتونگ در گزارشی با عنوان «دوستان سؤال‌برانگیز واشنگتن» نوشت: از سازمان مجاهدین خلق (منافقین) به عنوان گروهی با ایدئولوژی ضد و نقیض یاد می‌شود. در سال‌های گذشته، دست‌کم سه تن از اطرافیان نزدیک رئیس جمهوری آمریکا جان بولتون، مشاور امنیت ملی او، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا و رودی جولیانی، یکی از وکلای ترامپ به صراحت از سازمان مجاهدین خلق حمایت و در نشست‌های آنان شرکت کرده‌اند.


بیشتربخوانید : روزگار سخت تروریست‌ها در آلبانی / از مگس‌های سایبری منافقین تا فراریان از کمپ مخوف


اما اطرافیان رئیس جمهوری آمریکا مانند جان بولتون و مایک پمپئو بی‌پرده از تغییر رژیم در ایران سخن می‌گویند. آنها برای «مجاهدین خلق» نقشی کلیدی در نظر گرفته‌اند. اما آیا مجاهدین خلق گزینه درستی برای غرب هستند؟

امید نوری‌پور نماینده حزب سبزها در مجلس فدرال آلمان می‌گوید: «کسانی که از مجاهدین خلق حمایت می‌کنند، پذیرش خود توسط اپوزیسیون دموکرات ایران را به بازی می‌گیرند، چون هنوز بسیاری در ایران، حمایت مجاهدین خلق از صدام را به خاطر دارند.»

زمانی که مسعود رجوی و طرفداران او فرانسه را ترک کردند، صدام حسین، دیکتاتور عراق، به آنها پیشنهاد کمک داد. صدام چند اردوگاه در مرز ایران در اختیار مجاهدین خلق قرار داد و آنها را به تانک و سلاح مجهز کرد و به جبهه نبرد با ایران فرستاد.

افشاگری از فجایع و فریبکاری پنهان در سازمان تروریستی منافقین

پس از آتش‌بس میان تهران و بغداد، مجاهدین دست به «حمله نهایی» علیه ایران زد. این حمله به یک فاجعه تبدیل شد.

عدنان طباطبایی، مدرس دانشگاه دوسلدورف آلمان و از اعضای مرکز مطالعاتی «کارپو»، معتقد است که «مجاهدین خلق» به دلیل حمایت از صدام، در ایران از القاعده منفورترند.

اما برنارد کوشنر، وزیر امور خارجه سابق فرانسه، مجاهدین خلق را «نمونه‌ای برای کل خاورمیانه» می‌داند.

نوت گینگریچ، سخنگوی سابق مجلس نمایندگان آمریکا، با شرکت در نشست «مجاهدین خلق» در ماه ژوئن، آن را «جنبش آزادی، حقوق برابر و دموکراسی» توصیف کرد.

اما واقعیت این است که این گروه در میان اپوزیسیون هم مناقشه‌برانگیز است. بسیاری به دلیل اتحاد سازمان با صدام، در تعهد آنها به دموکراسی و حقوق بشر تردید دارند. این گروه با ایدئولوژی خود به این تردیدها دامن می‌زند.

سازمان مجاهدین پس از شکست در جبهه نبرد با ایران به اردوگاه اشرف در عراق عقب‌نشینی کرد و مسعود رجوی دستور «انقلابی ایدئولوژیک» را صادر کرد که در پی آن تمام اعضای «مجاهدین خلق» به تجرد متعهد شدند.

فرزندان اعضای این گروه به اروپا فرستاده و اعضای متأهل از همسران خود جدا شدند تا زندگی‌شان را وقف مبارزه کنند. عشق همه آنها می‌بایست معطوف به مسعود و مریم رجوی می‌شد. مسعود رجوی از سال ۲۰۰۳ تاکنون ناپدید است و اطلاع دقیقی از سرنوشت او در دست نیست.

این گروه در انزوا، رفته رفته به یک فرقه سیاسی تبدیل شده است. کسانی که موفق شده‌اند از این گروه خارج شوند گفته‌اند که در جلسات عمومی مجبور به اعتراف در مورد رویاها و افکار جنسی خود بوده‌اند.

یرواند آبراهامیان، پژوهشگر تاریخ و منتقد «مجاهدین خلق»، معتقد است که این گروه پس از «انقلاب ایدئولوژیک» خود بیشتر و بیشتر به یک فرقه تبدیل شده، و آن طور که در فیلم‌های تبلیغاتی مجاهدین خلق که خودشان تهیه کرده‌اند دیده می‌شود، زنان روسری‌های یک‌رنگ بر سر دارند، شعار می‌دهند، یا می‌کوبند و تغییری در افکار آنها دیده نمی‌شود.

رابطه دوستانه یا مکالمات شخصی، استفاده از رادیو، روزنامه یا تلویزیون برای ساکنان اردوگاه ممنوع است. دیده‌بان حقوق بشر در سال ۲۰۰۵ میلادی گزارشی از وضعیت کسانی تهیه کرده بود که به دلیل ترک «مجاهدین خلق» به شدت تحت فشار بوده و گاه زندانی و شکنجه شده بودند.

سازمان «مجاهدین خلق» تمام این گزارش‌ها را رد می‌کند و منتقدان خود را جاسوس ایران می‌خواند. این گروه حتی رسانه‌های غربی را هم که گزارشی انتقادی درمورد «مجاهدین خلق» تهیه کرده‌اند، به همکاری با جمهوری اسلامی ایران متهم می‌کند.

افشاگری از فجایع و فریبکاری پنهان در سازمان تروریستی منافقین

سازمان مجاهدین خلق حاضر به روشنگری و ارائه پاسخ به پرسش‌های انتقادی درباره گذشته‌اش نیست.

بیژن جیرسرایی، نماینده حزب لیبرال در مجلس فدرال آلمان، حمایت از مجاهدین خلق را «اشتباه» می‌داند و معتقد است حمایت سیاستمداران غربی «از گروهی که پشتوانه‌ای در ایران ندارد، اشتباه است.»

جیرسرایی تأکید کرده که حمایت از مجاهدین خلق بدون اطلاع از پیشینه این گروه «حماقت محض» است. او به کسانی که از این سازمان حمایت می‌کنند توصیه کرده که مطالعه کنند.

عدم اطلاع می‌تواند یک دلیل حمایت از سازمان مجاهدین خلق باشد، اما دلیل دیگری هم وجود دارد. سازمان به سیاستمدارانی که از آنها حمایت می‌کنند، پول می‌دهند.

به نوشته «واشنگتن پست» و «اینترسپت» سیاستمدارانی مانند رودی جولیانی برای شرکت در هر نشست «مجاهدین» خلق حدود ۵۰ هزار دلار پول گرفته‌اند. دانیل بنجامین هماهنگ‌کننده پیشین مرکز فعالیت‌های ضد تروریستی دولت آمریکا به «نیویورک تایمز» گفته است: «مجاهدین خلق تلاش می‌کنند هر کسی را که می‌توانند، بخرند.» او گفته است: «برای یک سیاستمدار بازنشسته کمتر پیش می‌آید که تلفن زنگ بزند و کسی آن سوی خط بگوید برای شرکت او در یک نشست ۱۵ هزار تا ۲۰ هزار دلار پرداخت می‌کند.»

منبع: کیهان

انتهای پیام/

افشاگری تازه از فجایع و فریبکاری‌های پنهان در سازمان تروریستی منافقین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مارال
۱۵:۵۹ ۲۸ دی ۱۳۹۷
انشالله نابودی دشمنان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
علی طاهری
۱۵:۵۹ ۲۸ دی ۱۳۹۷
لعنت خدا بر مسعود رجوی ملعون و زنش ملعونه‌اش‌ مریم رجوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۷ دی ۱۳۹۷
این ها خیلی وقته مردن، خودشون خبر ندارن!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۲۷ دی ۱۳۹۷
چقدر ازاین گروهک متنفرم.حاضرم اولین سربازی باشم که با این گروهک بجنگم .این ها همان خوارج زمان هستند.روزگاری که مردم ایران درجنگ بودند این پست فطرت ها جاسوسی می کردند.خون های پاکی که به دست این حیوان های بی رحم ریخته شد.
خداوندا به احترام خون های کودکان وزنان ومردانی که ناجوانمردانه وبه ناحق ریخته شد ،این گروهک ظالم رانیست ونابود بفرما.آمین...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۷ دی ۱۳۹۷
من شخصا دوستان انقلابی رو در مسیر اصلاح امور کشور بسیار مصمم تر و منسجم تر میبینم. این نادان ها هیچ جایی ندارن. مابقی اپوزوسیون هم چنان دستشون آلوده هست که به قیافشون نمیخوره بخوان کاری پیش ببرن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۷ دی ۱۳۹۷
نفرین خدا بر منافقین که دستشون به خون خیلی از عزیزامون الوده است و هزاران لعن و نفرین بر کسانی که سفره های مردم رو نا مریی کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۲۷ دی ۱۳۹۷
خخخخ
جوک قرن
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۱۹:۱۱ ۲۷ دی ۱۳۹۷
کلمه ای که بشه به اینها نسبت داد پیدا نمیشه حتی گفتن حیوان هم توهین به حیوانه رذل ترو...... از اینها مگه داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۷ دی ۱۳۹۷
آخر نفهمیدیم اینا تروریست هستند یا خاله زنکه.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۸:۱۱ ۲۷ دی ۱۳۹۷
پست تر و کثیف تر از منافقین پیدا نمیشه
Belgium
ایرانی
۱۷:۵۵ ۲۷ دی ۱۳۹۷
این منافقین داخلی که اختلاس و رانت و دزدی میکنند .از نوع خارجی آن بدترند .و بعضی از آنها هم همکاری نزدیک با آنها دارند .چه کسانی امور محرمانه و اتمی و نظامی را برای غربی‌ها جاسوسی می‌کنند به غیر از همین منافقین داخلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
من هم با شما موافقم
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل بیات
۱۷:۵۱ ۲۷ دی ۱۳۹۷
وافعا که این جان بولتون و رودی جولیانی چقدر حقیر و بی مقدار هستند که حتی بفکر پرستیژ ظاهری خود نیستند و بخاطر پول حاضر به پاچه خواری سازمانی میشوند که مشخصا منفور ملت ایران هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۷ دی ۱۳۹۷
چرابایدبعدازچهل سال انقلاب کسانی بتونن بعنوان مخالع اونهم با یک نظام اسلامی در گوشه ای از دنیا مطرح بشن و بتونن هرروز خبرشون وقت وهزینه مارا اجیرکندایا به خاطر رفتارها و برخی بی تدبیری داخلی نیست به هیچ وجه از شرایط درست استفاده نکردیم واینه که دشمن مدام ازرخنه ها نفوذ میکنه حداقل اگه رفتار درست داشتیم نباد اصلا نگران فکرداخل باشبم که چی میشنود یا چی میلیند که نگران تهاجم فرهنگی باشیم کار درست باشه همه چیر میشه غیر قابل نفوذخیلی پیچیده نیست اگر واقعا بخواهیم وبخاهندودیگه شعاررا تعطیل کنیم حرف نزنیم عمل کنیم مدام اطلاع رسانی پیش از انجام
Iran (Islamic Republic of)
نوری
۱۶:۰۳ ۲۷ دی ۱۳۹۷
لعنت به این وطن فروشان داعشی.
چه خون هایی از مردم ایران و شیعیان عراق به دست این داعشی ها ریخته شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۷ دی ۱۳۹۷
لعنت بر هر چی تروریست و ضد انقلاب و وطن فروش بی شرف درود بر رزمندگان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۷ دی ۱۳۹۷
خیلی خنده داره ندای مبارزه با خشونت علیه زنان سر می دهند ولی اسلحه تو دستان زنان منافقین رو نمی بینند.
Iran (Islamic Republic of)
علی اشرف
۱۳:۰۱ ۲۷ دی ۱۳۹۷
خداوند لعنت شان کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۷ دی ۱۳۹۷
ایناها از همین چهره هاشون مشخصه مشت دیوانه و روانی اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۷ دی ۱۳۹۷
هرچه درداخل متحدترباشیم ودزدی اختلاس وافراد مستبد نفوذی دزدواختلاس گر و ضدمردم وانسانیت کمتر شود دشمنان بی ابروتر وناکارامدولی عکس مسیله هم هست که گاهی برخی از روی بی فکری به خاطر مشکلات به جایی پناه میبرند که به اثطلاح مشکلشون حل بشه دریغ ازاشتباه و افتادن به چاه با خروج از چاله و خونه خاله