مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم خبر داد؛

بهره برداری از فاز نخست بوستان کوثر تا پایان سال

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از بهره برداری از فاز نخست بوستان کوثر در قم تا پایان سال خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،جوادیان،مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت:توسعه و تکمیل بوستان کوثر با اعتبار 50 میلیارد ریال نیز در حال انجام است و تلاش داریم تا پایان سال فاز اول آن را به بهره‌برداری برسانیم.

وی افزود:فضای سبز، خاکریزی و لوله‌کشی در حال انجام است و برای تامین روشنایی آن نیز اقدام خواهد شد.

جوادیان به آخرین وضعیت احداث پارک کوهستانی هزار هکتاری جنوب شهر قم اشاره کرد و با بیان اینکه ایده این پروژه در انتهای سال 96 با موافقت شهردار تدوین و اعتباراتی به آن اختصاص داده شد، اظهار کرد: با انتخاب مدیر پروژه، شرایط خوبی در آن برقرار شده که به یکی از پروژه‌های شاخص شهر و کشور تبدیل خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه این پروژه از بوستان کوثر آغاز شده و تا بعد از بوستان ظهور ادامه می‌یابد و بیش از هزار و 300 هکتار مساحت دارد، تصریح کرد: بخشی از این بوستان باغ پرندگان است که با اعتبار 40 میلیارد ریال پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و پیمان دوم آن نیز در مرحله انعقاد است؛ خاکریزی و لوله‌کشی و درختکاری در حال انجام است.

جوادیان با بیان اینکه بوستان خضر با اعتبار 50 میلیارد ریال به عنوان بزرگترین بوستان مجموعه با سرعت خوبی در حال احداث است، خاطرنشان کرد:‌معابر بوستان توسط پیمانکار در حال اجرا است؛ با توجه به توپوگرافی زمین این بوستان یکی از شاخص‌ترین بوستان‌های قم و کشور خواهد شد.

انتهای پیام/ش

وضعیت بوستان های قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار