استاندار خراسان رضوی:

طرح همیاران آب استان از سال آینده راه اندازی می شود

استاندار خراسان رضوی از راه‌اندازی طرح همیاران آب از سال آینده در خراسان رضوی خبر داد.

طرح همیاران آب استان از سال آینده راه اندازی می شودبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، علی رضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در حاشیه شصتمین شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران، گفت: یکی از ظرفیت‌های خوب و بسیار موثر در حوزه اقتصادی، شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی است که قانون‌گذار این امر را به خوبی در نظر گرفته و خوشبختانه این استان در همه عرصه‌ها ظرفیت خوبی دارد.

وی تصریح کرد: در جلسه امروز که نخستین حضور بنده بود یکسری مصوبات داشتیم و برخی از فعالان اقتصادی مشکلات خود در برخی حوزه‌ها مانند بانک‌ها را مطرح کردند که باید به این مشکلات رسیدگی شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: معتقدم که با این فضای همدلی که در خراسان رضوی به وجود آمده و همکاری همه اعضای مثلث توسعه اقتصادی بتوانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم.

رزم حسینی افزود: نکته مهم دیگر موضوع آب است که در این زمینه پروژه‌های خوبی باید صورت گیرد که از جمله آن می‌توان به طرح همیاران آب خراسان رضوی اشاره کرد که از سال آینده اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح به دنبال مدیریت جدی در حوزه آب و خاک هستیم، تصریح کرد: وزیر نیز بر این عوامل تاکید فراوانی دارند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

فضای همدلی خوبی در خراسان رضوی به وجود آمده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار