سومین جشنواره شهر برفی افوس برگزار می‌شود

شهردار افوس از برگزاری جشنواره شهر برفی این شهر با حضور هنرمندان و مجسمه‌سازان برگزیده کشوری خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روح الله بابایی شهردار افوس با بیان اینکه سومین جشنواره ملی شهر برفی به میزبانی استان اصفهان در شهر افوس برگزار می‌شود اظهار کرد: بزرگترین برف آورد کشوری ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه در شهر برفی افوس با میزبانی از هنرمندان و مجسمه سازان برگزیده کشوری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ارتفاع ۷۰ سانتی متر برف در سطح شهر و ارتفاع ۱.۵ متری برف در پیست اسکی و ارتفاعات افزود: جشنواره شهر برفی با هدف ایجاد روحیه نشاط و امید در میان مردم به خصوص قشر جوان و به شکرانه بارش خوب برف برگزار می‌شود.

رییس هیئت اسکی شهرستان بویین میاندشت با اشاره به برگزاری این جشنواره در پیست اسکی منطقه گردشگری افوس گفت: هنرمندان، مجسمه سازان و علاقه مندان در دو روز به ساخت سازه های برفی پرداخته و در روز پایانی از سازه های برتر تجلیل می‌شود.
وی با اشاره به تسهیل شرایط برای حضور علاقه مندان خاطرنشان کرد: در دوره گذشته این جشنواره ۵۰ هزار گردشگر از شهر برفی افوس و جشنواره سازه های برفی بازدید کردند و با توجه به این استقبال امسال نیز برنامه ریزی برای حضور یکصد هزار گردشگر پیش بینی شده است.

 

انتهای پیام/م

 

بزرگترین برف آورد کشوری ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه در شهر برفی افوس برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
اینقدر شلوغ بود که ما نتونستیم بریم.