سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز:

هیچ دستگاهی نمی‌تواند مانع اجرای طرح مبارزه با پوشاک قاچاق شود

دهقانی نیا گفت: مصوبه‌ استانداری درباره طرح جلوگیری از عرضه پوشاک قاچاق، باعث برداشت‌های متفاوتی مثل مانع تراشی شده بود که این امر برداشت درستی نیست و طرح به حرکت خود ادامه می‌دهد.

هیچ دستگاهی نمی‌تواند مانع اجرای طرح مبارزه با پوشاک قاچاق شودبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از صدا و سیما، حمیدرضا دهقانی نیا گفت: استانداری مصوبه‌ای درباره طرح جلوگیری از عرضه پوشاک قاچاق داشت که برداشت‌های متفاوتی از آن صورت گرفته بود و این برداشت‌ها از دید بیرونی این طور به نظر می‌رسید که مانع تراشی صورت گرفته است.

وی افزود: از ­نظر ستاد، این برداشت از مصوبه استانداری تنها نیاز به هماهنگی‌های بیشتر داشت که این هماهنگی‌ها امروز با حضور دین پرست معاون وزیر کشور، ­­دیگر مسئولان این حوزه، ­تولیدکنندگان­ و معاون استانداری انجام شد.

دهقانی نیا تاکید کرد: در این جلسه مصوب­ شد که با محوریت وزارت صمت و اتحادیه مربوطه­ ظرف سه روز آینده یعنی تا روز دوشنبه اول بهمن ماه ­همه کالا‌های ۱۱۰ فروشگاه پوشاک احصا شده توسط ستاد، ­جمع آوری­ و تابلوی آن‌ها پایین کشیده شود.

وی گفت: پس از اجرای این مصوبه هم طرح مبارزه با پوشاک برند قاچاق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قوی‌تر از گذشته ادامه خواهد داشت و هیچ مانع تراشی از طرف استانداری یا هر دستگاه دیگری قابل قبول نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار