همزمان با ایام مبارک دهه فجر؛

بهره برداری از 9 پروژه در شهرکهای صنعتی استان زنجان

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر 9 پروژه این شرکت به بهره برداری می‌رسد.

بهره برداری از 9 پروژه در شهرکهای صنعتی استان زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: همزمان با چهلمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی، ۹ طرح صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان به بهره برداری رسیده و یک واحد نیز کلنگ زنی خواهد شد.

احمدی افزود:برای این پروژه‌ها ۳۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی، ملی و استانی هزینه شده است.

وی به بهره برداری از شهرک تخصصی برق، الکترونیک و آی تی اشاره کرد و گفت: فاز اول این شهرک با مساحت ۴۰ هکتار آماده واگذاری به سرمایه گذاران می‌باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی به بهره برداری از تصفیه خانه شهرک صنعتی شریف ابهر اشاره کرد و افزود: این تصفیه خانه با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال احداث شده است.

احمدی بهره برداری از شهرک صنعتی سلطانیه را از دیگر برنامه‌های این شرکت برشمرد و گفت: آماده سازی این شهرک با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده و در ایام دهه مبارک فجر واگذاری زمین به متقاضیان آغاز خواهد شد.

وی گفت: در کنار بهره برداری از این طرح‌ها و پروژه‌ها، آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان آتش نشانی شهر‌کهای صنعتی افق ابهر و انگوران نیز جزو برنامه‌های این شرکت در چهلمین بهار انقلاب اسلامی می‌باشد.
 
انتهای پیام/ن
 

افتتاح چندین طرح صنعتی همزمان با ایام دهه فجر

برچسب ها: صنعت ، اشتغالزایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.