امام جمعه سمنان:

امروز هیچ کشوری جرات نمی کند به ایران اسلامی تعرض کند/استقلال ثمره بزرگ انقلاب اسلامی ایران است

امروز هیچ کشوری جرات نمی کند به ایران اسلامی تعرض کند/استقلال ثمره بزرگ انقلاب اسلامی ایران است

امام جمعه سمنان گفت: استقلال ایران مهمترین ثمره انقلاب اسلامی است و امروز هیچ کشوری جرات نمی‌کند به ایران اسلامی تعرض کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  آیت الله شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمنان گفت: قدرت و استقلالی که جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب به دست آورده، کشورمان را امروز به یکی از قدرت‌های بزرگ جهانی تبدیل کرده است.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به دوره گردی وزیر امور خارجه آمریکا در منطقه برای دشمن تراشی علیه ایران تاکید کرد: تلاش مسئولان آمریکا برای همراه کردن کشور‌ها در اجرای برنامه‌های استکباری علیه ایران سودی ندارد و این توطئه و دسیسه‌ها با شکست مواجه می‌شود.

امام جمعه سمنان به عصبانیت آمریکا در پی شکست‌های متوالی سیاست‌های این کشور علیه ایران اشاره و تصریح کرد: پیروی و حمایت از رهبری سبب پیروزی قدرتمندانه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان همچنین حلقه صالحین را یکی از رویش‌های انقلابی نامید و گفت: ۲۰۰ هزار حلقه صالحین که در زمینه‌های مختلف در کشور فعالیت می‌کنند و تلاش برای ترویج و تربیت آن‌ها به منظور آینده سازی و برطرف کردن مشکلات کشور مفید و موثر است.

امام جمعه سمنان همچنین فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س) و حادثه سقوط هواپیمای ارتش جمهوری اسلامی و به شهادت رسیدن جمعی از جوانان این مرز و بوم در این سانحه را تسلیت گفت.

انتهای پیام / گ

سخنان آیت الله شاهچراغی در نماز جمعه سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار