ویژه نوروز 98؛

جشنواره شهرنگار در قم برگزار می شود

دومین جشنواره شهرنگار با موضوع طراحی المان شهری و نقاشی دیواری ویژه نوروز 98 در قم برگزار می شود.

جشنواره شهرنگار در قم برگزار می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،موسوی منش،مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: پنجم بهمن ماه امسال آخرین فرصت شرکت در دومین دوره جشنواره شهرنگار با موضوع طراحی المان شهری و نقاشی دیواری ویژه نوروز 98 است.

وی افزود: این سازمان در نظر دارد نسبت به ارتقای شاخص های هنری در منظر شهری، ساماندهی بصری و زیباسازی فضاهای شهری، این جشنواره را به منظور تامین طرح های اِلمان های شهری، دیوارنگاری و نقاشی معابر و بوستان ها با موضوع نوروز برگزار کند.

موسوی منش: علاقه مندان تا پنجم بهمن ماه امسال فرصت دارند، آثار خود را به این سازمان به نشانی قم، خیابان آیت الله طالقانی (آذر)، کوچه 25، بوستان شهدای آذر، سازمان زیباسازی ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر در قم با تلفن 37705230 با پیش شماره 025 تماس حاصل نمایند و یا به تارنمای این سازمان به نشانی http://zibasazi.qom.ir مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم با بیان این که آثار رسیده از سوی هنرمندان مطرح کشوری مورد ارزیابی قرار می گیرد، گفت: هشت طرح برگزیده اول، هشت طرح برگزیده دوم و 12 طرح برگزیده سوم در این جشنواره، معرفی و از صاحبان این اثرها تجلیل می شود و تلاش می کنیم تا 25 اسفندماه امسال طرح های برگزیده در سطح شهر اجرایی شود.

وی با بیان این که با توجه شروع ایام نیمه شعبان در ابتدای سال آینده، موضوع نیمه شعبان نیز در فراخوان این جشنواره لحاظ شده است، گفت: همچنین برای ساخت اِلمان های شهری برای چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در جشنواره «چله سرو» فراخوان داده ایم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم خاطرنشان کرد: تاکنون نقاشی دیواری و المان شهری شهدای شاخص مانند شهیدان زین الدین و صادقی در سطح شهر اجرا شده است.

موسوی منش گفت: در ساخت المان های شهری تلاش می کنیم تا المان ها چند کارکردی باشند تا در زمان های گوناگون بتوان از آنان استفاده کرد و نیز المان های نوروزی پس از جمع آوری، با انجام بازسازی در سال های آتی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

وی در بخش دیگر سخنان خود درباره ساماندهی تبلیغات شهری گفت: ضوابط استقرار و شکلی تبلیغات شهری مربوط به سازمان زیباسازی می شود، اما تایید محتوای تبلیغات با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

انتهای پیام/ش

ویژه  برنامه های شهرداری قم در نوروز  98

برچسب ها: شهرداری ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار