بازداشت رئیس اتحادیه وکلای رژیم صهیونیستی به اتهام دریافت رشوه جنسی

ایوی ناویه، رئیس اتحادیه وکلای رژیم صهیونیستی بعد از ساعت‌ها بازجویی از سوی پلیس به اتهام دریافت رشوه آن هم از نوع «جنسی» از قضات زن این رژیم، از سمت خود استعفا داد.

بازداشت رئیس اتحادیه وکلای رژیم صهیونیستی به اتهام دریافت رشوه جنسیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ایوی ناویه، رئیس اتحادیه وکلای رژیم صهیونیستی بعد از ساعت‌ها بازجویی از سوی پلیس به اتهام دریافت رشوه جنسی از قضات زن این رژیم، از سمت خود استعفا داد.

پلیس رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه تحقیقات درباره اتهامات ایوی ناویه، رئیس اتحادیه وکلای اسرائیل به اتهام برقراری رابطه جنسی در برابر ارتقای شغلی تعدادی از قضات زن، یا نزدیکان آن‌ها را به اتمام رساند.

بر اساس این تحقیقات، ناویه در مقابل برقراری روابط جنسی با یک نامزد خانم جهت تصدی منصب وکالت در دادگاه صلح رژیم صهیونیستی، به وی کمک کرده است به این منصب برسد.

رئیس اتحادیه وکلای رژیم صهیونیستی همچنین متهم است در مقابل برقراری روابط غیر اخلاقی با یک قاضی زن، زمینه را برای ارتقای شغلی شوهر وی که او نیز قاضی است، فراهم کند.

ایوی ناویه روز جمعه بعد از ساعت‌ها بازجویی از سوی پلیس رژیم صهیونیستی، از سمت خود استعفا داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که رئیس اتحادیه وکلای این رژیم به همراه سه قاضی دیگر هم‌اکنون در حبس به سر می‌برند و تحقیقات و بازجویی‌ها از آن‌ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گیتی
۱۴:۱۴ ۲۶ آذر ۱۴۰۲
اسرائیل باید همین الان بره 30 الی 50 سال ؟؟؟؟؟؟؟ اسرائیل نابوده نابود نابود باید جهنم بشه
آخرین اخبار