مصرف ۱۵ میلیون متر مکعب گاز در استان کرمانشاه

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : با توجه به بارش برف و سرمای هوا در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ میلیون متر مکعب گاز در استان مصرف شد که این یک رکورد جدید در مصرف گاز محسوب می‌شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : خطوط گاز در استان کرمانشاه در وضعیت مناسب و خوبی قرار دارد و تاکنون هیچ گونه افت فشار و قطعی گاز در استان نداشتیم.

وی با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای قطعی گاز از قبل پیش بینی شده گفت : در سال جاری در راستای تقویت زیرساخت‌های گاز رسانی یک خط لوله ۲۰ اینچی به خطوط گاز رسانی استان اضافه کردیم که شبکه گاز رسانی استان را در وضعیت پایداری قرار داده است

وی با اشاره به استقرار جبهه هوای بسیار سرد در جو استان طی چند روز آینده، از همه مشترکان خواست با صرفه جویی در مصرف گاز، در تداوم پایداری شبکه گازرسانی استان کمک کنند.

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه در ادامه از مشترکان گاز خواست رعایت نکات ایمنی از جمله اطمینان از باز بودن مسیر دودکش وسایل گاز سوز برای حفظ سلامتی افراد را مد نظر داشته باشند.

شهبازی در پایان گفت: واحد امداد شرکت گاز به شماره ۱۹۴ به صورت ۲۴ ساعته آماده امدادرسانی به مشترکان گاز در همه نقاط استان کرمانشاه است.

 

 

انتهای پیام/د

خطوط گاز در استان کرمانشاه در وضعیت مناسب و خوبی قرار دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار