استاندار خراسان رضوی گفت: آمادگی داریم با تشکیل شورای پیگیری در استان تا قبل از بوجود آمدن مشکلی برای دستگاه‌های اداری و مدیران، آن را حل کنیم.

سیاست‌های دولت به روش اعتدال اجرا می‌شود/ آمادگی بر تشکیل شورای پیگیریبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در دیدار با اعضاء شورا و مدیران قضایی استان با بیان اینکه اجرای سیاست‌های دولت با روش میانه روی و اعتدال انجام خواهد شد، گفت: اولویت اصلی مدیران باید تقویت بنیه فرهنگی، معیشت مردم و پیشبرد اقتصاد مقاومتی باشد.

وی با تأکید بر شفافیت در اطلاع رسانی خدمات نظام به مردم، افزود: برای عدم خروج سرمایه از استان در ۱۲ منطقه اقتصاد مقاومتی را شروع کردیم و دستگاه قضایی استان می‌تواند در این توسعه کمک حال دستگاه‌های اجرایی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری رئیس کل دادگستری خراسان رضوی هم در این دیدار با بیان اینکه در حال حاضر ۱ میلیون ۵۰۰ هزار پرونده در دادگستری‌ های استان مفتوح است، گفت: به پرونده‌ها با سرعت بالا رسیدگی می‌شود که در همین ایام به یک هزار و ۵۰۰ پرونده رسیدگی شد.

وی با اشاره به کاهش جرائم خشن نسبت به سال گذشته، افزود: به پرونده‌های خاص در کمتر از یک هفته رسیدگی و رای دیوان عالی برای آن اعلام می‌گردد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ادامه داد: ۵۰ درصد رسیدگی پرونده‌ها در دادگستری از وظایف ذاتی این دستگاه نیست و در موقعیت ضروری وارد رسیدگی به آن‌ها می‌شویم.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری با اشاره به به برگزاری کنسرت در استان گفت:در هیچ قسمتی از دستگاه قضایی استان با اصل برگزاری کنسرت بصورت منظم و کنترل شده مشکلی نداریم، ما با فساد اخلاقی مشکل داریم.

وی افزود: اگر مدیر اجرایی برگزارکننده ضمانت اجرای متناسب با شان و منزلت این شهر را ارائه کند ما هیچ مشکل برای برگزاری نداریم.
 
انتهای پیام//ف. ش
 

دستگاه قضایی استان با برگزاری کنسرت کنترل شده مخالفتی ندارد

برچسب ها: استانداری ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.