طباطبایی: ایران شانس اول قهرمانی در جام ملت هاست/ حواشی کی روش عادی شده است

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: مسیر پیش روی تیم ملی فوتبال کشورمان ایده آل و تیم ملی ایران برای هر حریفی خطرناک است.

طباطبایی:حواشی کی روش عادی شده است /ایران شانس اول قهرمانی در جام ملت هاست هادی طباطبایی پیشکسوت تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مسیر پیش روی تیم ملی فوتبال کشورمان ایده آل است.

او افزود: چه در مرحله گروهی و چه در مرحله یک هشتم نهایی، ایران تیمی قدرتمند و برای هر حریفی خطرناک است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره حواشی روزهای اخیر پیرامون تیم ملی و سرمربی این تیم گفت: در سال های اخیر و از زمان حضور کارلوس کی روش در تیم ملی بارها شاهد حواشی زیادی بوده و تقریبا به این موضوعات عادت کرده ایم، اما اینکه چرا به یکباره در اوج حساسیت جام ملت های آسیا از سوی کی روش که مدعی این است که  یک مربی حرفه ای است چنین اتفاقاتی رخ می دهد جای سوال داشته و نیاز به ریشه یابی دارد.

کی روش مربی بزرگی است، اما  طرح برخی مسائل جا و مکان خودش را دارد

او ادامه داد:کی روش مربی بزرگی است اما  طرح این مسائل جا و مکان خودش را دارد و حالا فرصت خوبی برای  بیان این مطالب نبود. به حاشیه بردن تیم ملی ضربه بزرگی به ورزش کشور می زند، چرا که همانطور که گفتم امسال از شانس خوبی برای قهرمانی برخورداریم و می توانیم بر بام آسیا بایستیم،  البته توقع می رود که مسئولان ورزش کشور نسبت به این اظهار نظر های کی روش کمی صبر نشان دهند تا این جام به پایان برسد تا در آینده درباره این مرد تصمیم گیری شود. من درباره پیشنهادات کی روش هم بگویم که بیش از ۴۰ پیشنهاد در طی این چند سال به این سرمربی پرتغالی شده است که هیچکدام عملی نشده و کی روش در ایران ماندنی شده است و حالا هم این پیشنهاد کلمبیا مطرح شده است.

البته کی روش خود می داند که تاریخ انقضایش در ایران به پایان رسیده است و به همین خاطر است که مذاکراتش را در بوق می کند، اما هرچه که هست امیدوارم در این روزها ختم به خیر شود تا تیم ملی موفق شود.

تیم فوتبال عمان جزو تیم های درجه دوم آسیاست

دروازه بان سابق تیم فوتبال کشورمان درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم فوتبال عمان گفت: تیم فوتبال عمان جزو تیم های درجه دوم آسیاست و شاگردان کی روش در تیم ملی فوتبال کشورمان حریف نسبتا راحتی را پیش رو دارند، شاید عبور از این تیم سخت نباشد ولی باید حواسمان باشد که دست کم گرفتن هر تیمی طبعات خاص خودش را دارد، ما فاصله زیادی با عمان داریم و روی ورق شانس ایران بیشتر است و می توانیم این تیم را با چند گل شکست دهیم.

او درباره رویارویی ایران با برنده بازی چین و تایلند گفت: هر دو تیم جزو تیم های در حال توسعه و نوظهور طی سال های اخیر هستند، آنها در گذشته با سبک متفاوت تر از حال حاضر در رقابت ها حاضر می شدند و به همین لحاظ است که می گویم آنها نوظهور هستند، در تورنمنت های اینچنینی برخی مسائل از جمله رویارویی تیم ملی با تیم های حریف و سنجش عیار تیم های مقابل حائز اهمیت هستند.  مثلا اگر تیم ملی به جای عمان به قطر برخورد می کرد و بعد از آن هم به یک تیم قدرتند تر دیگر، شاید پیش بینی عملکرد کمی سخت بود، ولی حالا که قرعه مناسبی داریم و بازی ها سبک تر است، وقت بیشتری برای ریکاوری و ایجاد انگیزه داریم.

تیم ایران جزو کامل ترین تیم های این دوره از رقابت هاست

طباطبایی درباره وضعیت کنونی تیم ملی فوتبال کشورمان طی روزهای اخیر گفت: تیم ایران جزو کامل ترین تیم های این دوره از رقابت هاست و دارای دو تیم آماده است و بازیکنان ذخیره بهتر از بازیکنان اصلی هستند و این دست سرمربی تیم را بسیار باز می گذارد، من بارها اعلام کرده ام که ایران شایسته ترین تیم برای قهرمانی در این دوره از رقابت هاست.


بیشتر بخوانید:

آرامش پس از طوفان در تمرین تیم ملی فوتبال/ روس‌ها همسایه شاگردان کی روش شدند

تیم ملی فوتبال عمان بدون استراحت به مصاف ملی پوشان ایران می‌رود

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان نگران بازی با ایران نیست


انتهای پیام/

اظهارات طباطبایی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۹ دی ۱۳۹۷
طباطبایی جان نمیشد این دفعه شما حرف نزنین؟
آخرین اخبار