معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در چابهار:

سیستان و بلوچستان دربخش‌های صنعت، معدن و تجارت، ظرفیت‌های خوبی دارد /تشویق و حمایت از سرمایه گذاری از سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های بسیار مناسبی در زمینه صنعت، معدن و تجارت دارد و سواحل مکران قابلیت سرمایه گذاری‌های ویژه را در بخش‌های مختلف اقتصادی داراست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: در همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان که در شهرستان چابهار در حال برگزاری است، اظهار داشت: از جمله قابلیت‌های سواحل مکران در زمینه‌های پتروشیمی، فولاد، صنایع پائین دستی، کشاورزی (صنایع وابسته و فرآوری) و شیلات است.

صالحی نیا، افزود: تشویق به سرمایه گذاری در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت از سیاست‌های کلان وزارت صمت است که در همین ارتباط، منابع داخلی صندوق توسعه ملی و بانک‌ها پیش بینی و تامین شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان، اعلام داشت: در بخش رفع موانع تولید، تصمیم گیری‌های لازم برای برخی از واحد ها‌ی تولیدی در سراسر کشور و استان سیستان و بلوچستان که بر اساس برخی محدودیت‌ها (تامین مواد اولیه و بازار‌های فروش) دارای مشکلاتی از جمله بدهی به بانک‌های عامل و مالیاتی شده اند جهت فعالیت مجدد، اتخاذ شده است.

گفتنی است: طی این همایش سخنرانان در خصوص موارد مختلف در بحث سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان به بحث و تبادل نظر می‌پردازند، یکی از اصلی‌ترین پنل‌های همایش مذکور، پنل تخصصی صنعت و معدن است وفعالین اقتصادی حاضر در این همایش به منظور توسعه و سرمایگذاری در بخش‌های صنعت و معدن اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/پ

سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار