گران فروشی و درج نکردن قیمت درصدر تخلفات صنفی استان کردستان

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، کردستان گفت: بیشترین تخلف‌های انجام شده در واحد‌های صنفی و غیر صنفی استان مربوط به گران فروشی است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرزاد سردارزاده رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: امسال ۸۵ هزار و ۸۱ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی استان انجام شده است.

وی افزود: در نتیجه بازرسی‌های انجام شده در ۹ ماه سال جاری سه هزار و ۴۰۱ فقره پرونده تخلف تشکیل شد.

وی تعداد تخلف‌های شناسایی و کشف شده در این مدت را هم ۳ هزار و ۹۷۵ مورد اعلام کرد و افزود: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده بیش از ۳۰ میلیارد و ۱۴۳ میلیون ریال است.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان اضافه کرد: بیشترین تخلف‌های انجام شده در واحد‌های صنفی و غیر صنفی استان در این مدت مربوط به گران فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور است.

سردارزاده گفت: بیشترین محور کار و اولویت گروه‌های گشت و بازرسی استان، نظارت بر نحوه توزیع و عرضه کالا‌های اساسی، چون برنج، روغن، لبنیات، حبوبات است.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: چهار هزار و ۱۶۷ مورد شکایت مردمی در این مدت به ثبت رسیده که منجر به تشکیل ۹۷۱ فقره پرونده شده است.

سردارزاده گفت: از تعداد کل تماس‌های مردمی گرفته شده در ارتباط با تخلفات و شکایت آن‌ها از واحد‌های موجود در سطح بازار ۲ هزار و ۱۳۱ مورد تلفنی، ۱۲۸ مورد حضوری و هزار و ۹۰۱ مورد هم کتبی بوده است.

انتهای پیام/م

انجام بیش از ۸۵ هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی کردستان

برچسب ها: صنعت ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.