فنونی زاده: بازیکنان تیم ملی نباید عمان را دست کم بگیرند/ تیم ملی نیاز به آرامش دارد

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: معتقدم که سبک بازی عمان همانند بازی تیم ملی قطر است و ملی پوشان نباید این تیم را دست کم بگیرند.

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از بازی تیم ملی ایران برابر عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: معتقدم که سبک یازی عمان همانند تیم ملی قطر است و ملی پوشان نباید این تیم را دست کم بگیرند. همچنین اگر کی روش برخلاف بازی با عراق ترکیب تیم راتغییر ندهد و با همان نفرات قبلی  به مصاف تیم عمان برود به طور حتم به موفقیت دست می‌یابد.

برای موفقیت تیم ملی باید سکوت کنیم 

فنونی زاده درباره اظهارات حاشیه ساز کی روش بیان کرد: تیم ملی کشورمان  برای کسب قهرمانی در جام ملت‌های آسیا نیاز به آرامش دارد، اما کی روش به عنوان  نفر اول تیم ملی به جای اینکه درباره نقاط ضعف و قوت  تیم خود صحبت کند درباره مسائل غیر فنی مطالبی را بیان کرد که باعث رنجش مردم کشورمان شد. به هر حال اقدام کی روش درست نبود، اما اکنون زمان پرداختن به این مسائل نیست و باید سکوت کنیم تا تیم ملی در جام ملت‌های آسیا به موفقیت دست یابد.

تیم ملی فوتبال بدون کی روش هم می تواند قهرمان آسیا شود 

پیشکسوت فوتبال درباره راهکارش برای جلوگیری از مسائل حاشیه‌ای در تیم ملی فوتبال تصریح کرد: به نظرم اگر کی روش همچنان به اظهاراتش ادامه داد بهتر است  مسئولان فدراسیون فوتبال او را برکنار کرده و  یک مربی داخلی جایگزینش کنند چرا که تیم ملی نفرات خوبی دارد و بدون کی روش هم می‌توانیم قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم.

او در پایان درباره مدعیان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا خاطر نشان کرد: به نظرم اگر تیم ملی بتواند از سد عمان عبور کند یکی از فینالیست‌ها خواهد بود و تیم‌هایی همانند عربستان، کره جنوبی و استرالیا هم جزء مدعیان قهرمانی هستند.


بیشتر بخوانید: 

واکنش رئیس فدراسیون فوتبال به اظهارات کی روش

کی روش:تاج اطلاعات را از من پنهان کرد/وزیر ورزش نمی‌خواهد اینجا باشم

حضور عضو هیئت رئیسه فدراسیون در تمرین تیم ملی ایران/ خنده ملی پوشان با شعار "یاشاسین اشکان"


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار