مدیر امور مالی شرکت گاز استان خوزستان از اتصال این شرکت به سامانه صدور حواله الکترونیکی کشور بعنوان نخستین دستگاه اجرایی در بین تمامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، میثم دهقان، مدیر امور مالی شرکت گاز استان خوزستان گفت: با ورود شرکت گاز استان به سامانه صدور حواله الکترونیکی از این پس انتقال وجه به صورت مکانیزه و بدون نیاز به شعبه بانک جابجا می‌شود.

وی بیان کرد: سامانه مذکور به گونه‌ای طراحی شده که حواله صادره به صورت کاملاً مکانیزه بین عوامل ذینفع در فرآیند انتقال وجه دستگاه‌های اجرایی جا به جا می‌گردد و پس از تایید نهایی، بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعبه بانک، انتقال وجه به حساب مقصد در اسرع وقت صورت می‌گیرد.

دهقان افزود: همچنین به جهت بهره مندی از بستر شبکه ملی اطلاعات و استفاده از توکن یا همان نماد جهت احراز هویت دارندگان امضاء از امنیت بالایی برخوردار است.

لازم به ذکر است؛ سامانه صدور حواله الکترونیک که از آبان ماه سال جاری برای دستگاه‌های اجرایی همانند وزارت آموزش و پرورش، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران و شرکت گاز استان خوزستان راه اندازی و ثبت گردید.

انتهای پیام/گ

شرکت گاز خوزستان به شبکه الکترونیکی متصل شد

برچسب ها: شرکت گاز ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.