لحظه پیدا شدن نوزاد در آشغال! +فیلم

صدای گریه نوزادی که در میان آشغال کنار خیابان رها شده بود، موجب شد تا او توسط یکی از ساکنان محلی پیدا شود.

 لحظه پیدا شدن نوزاد در آشغال! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده، لحظه پیدا شدن یک نوزاد رها شده در میان آشغال در منطقه‌ای در آفریقای جنوبی را به تصویر می‌کشد. این نوزاد که در میان یک تکه پارچه قرار داده شده بود، توسط یک ساکن محلی به طرز معجزه‌آسایی نجات پیدا شد.

صدای گریه نوزاد توجه این مرد را جلب کرد و او این نوزاد را در میان آشغال پیدا کرد. بنا بر ادعای این مرد، پیدا شدن نوزاد مذکور کاملاً اتفاقی صورت گرفت و او در حالی که در خیابان منتظر عبور یک کامیون بود، ناگهان صدای نوزاد را شنید.

این ساکن محلی پس از پیدا کردن نوزاد بلافاصله با پلیس تماس گرفت. لحظاتی بعد مأموران پلیس به همراه پرسنل اورژانس پزشکی در محل کشف نوزاد حاضر شدند. در ویدئوی منتشر شده، پرسنل اورژانس پزشکی در حال خارج کردن نوزاد از توده‌های آشغال و انتقال او به آمبولانس دیده می‌شوند. این نوزاد بلافاصله توسط آمبولانس به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد و مورد مداوا قرار گرفت.

بنا بر گزارش رسانه‌های محلی، پلیس پس از انجام تحقیقات، محل زندگی مادر نوزاد را پیدا کرد. گفته می‌شود این زن به جز این نوزاد، دارای یک پسر ۱۱ ساله و یک دختر ۹ ساله است. مادر ۳۱ ساله نوزاد که به بیماری افسردگی دچار است، اکنون با اتهام رها کردن کودک مواجه است. این زن روز چهارشنبه در دادگاه حاضر شد. هویت او برای عدم شناسایی هویت دو فرزندش فاش نشده است. والدین زن با حضور در دادگاه از دختر خود حمایت کردند و هنوز از وضعیت شوهر این زن گزارشی منتشر نشده است. این زن اکنون با قرار وثیقه آزاد شده و قرار است چهارشنبه ۳۰ ژانویه در دادگاه حاضر شود.

گفتنی است؛ این اتفاق روز دوشنبه و در شهر «ورولام» در شرق آفریقای جنوبی رخ داد.

انتهای پیام/

صدای گریه نوزاد ناجی جانش شد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
خدالعنت کنه چنین پدرومادرهایی رو
آخرین اخبار