بازار هفتگی در گناوه راه اندازی شود

فرماندار شهرستان گناوه گفت: بازار هفتگی برای عرضه کالا و محصولات واحد‌های صنفی، مشاغل خانگی، صنایع دستی و تولیدات روستایی با هدف حمایت از تولیدات داخلی و فروشگان کم سرمایه و بهبود فضای کسب و کار دایر می‌شود.

بازار هفتگی در گناوه راه اندازی شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سید علی پاکنژاد افزود: با توجه مشکلات اقتصادی و کمبود شغل در سطح کشور وظیفه ما ایجاد شغل است.

وی تصریح کرد: با توجه به مشکلات مردم در زمینه شغل، جمع آوری دست فروشان در این روز‌های آخر سال که نزدیک به عید نوروز و رونق بازار است کار اشتباهی است و ما نباید این فرصت را از شهروندان بگیریم.

فرماندار گناوه عنوان کرد: بهترین زمان برای جمع آوری دست فروشان پایان فروردین و اردیبهشت ماه است که تب و تاب بازار فروکش شده و با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان مسافر کمتری به شهر می‌آید.

پاکنژاد ادامه داد: این روز‌ها افاغنه در بیشتر مغاز‌ها و حتی دستفروشی‌ها مشغول کاسبی هستند که این امر سبب کمبود شغل برای جوانان این شهرستان شده است بنا به درخواست‌های مکرر مردم همه این دستفروشان باید جمع آوری شوند.

وی بیان کرد: بازار هفتگی در روز‌های دوشنبه و پنجشنبه هر هفته در شهر گناوه با نظارت و هماهنگی اداره صنعت و معدن و تجارت، شهرداری و نیروی انتظامی و اتاق اصناف تشکیل خواهد شد.

فرماندار گناوه در خصوص افرادی که در جمع آوری دستفروشان با اجراعیات مقابله می‌کنند گفت: طبق هماهنگی که با دادستانی انجام شده این افراد به دادگاه معرفی و جرایم سنگینی در انتظار آن‌ها می‌باشد.

پاکنژاد عنوان کرد: افرادی که جلو مغازه آن‌ها دست فروشی وجود دارد یک هفته فرصت دارند که نسبت به جمع آوری آن اقدام کنند در غیر این صورت وسایل آن‌ها جمع آوری و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/م

بازار هفتگی در گناوه برپا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.