کمرروستا خبر داد

حمایت از ۴۳ هزار خانوار محروم در مناطق محروم/ توزیع ۷ هزار و ۵۸۳ بسته حمایتی بین مردم

دبیر قرارگاه جهادی کمیته امدادی امام خمینی (ره) گفت: گروه‌های جهادی سال گذشته از ۴۳ هزار خانواده محروم در سراسر کشور حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید کمرروستا دبیر قرارگاه جهادی کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم رونمایی از سامانه خوب باشیم که امروز (یکشنبه سی‌ام دی ماه) برگزار شد، اظهار کرد: امروز کمیته امداد امام خمینی (ره) محور فعالیت‌های جهادی در کشور است.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ گروه جهادی امسال با کمیته امداد امام خمینی (ره) همکاری کردند، افزود: امسال بیش از ۴۰ هزار خدمت جهادی در دور افتاده‌ترین نقاط کشور به مردم ارائه شده است.

دبیر قرارگاه جهادی کمیته امدادی امام خمینی (ره) با بیان اینکه گروه‌های جهادی در ابتدا ۳۵ نقطه را به عنوان نقاط پایلوت برای اجرای فعالیت‌های جهادی انتخاب کردند، گفت: ما امروز نگاهمان این است که از تمام ظرفیت‌های اجتماعی برای رفع محرومیت استفاده کنیم و کمیته امداد محور این برنامه‌ها قرار دارد و باید کاری کنیم که هیچ خانواده محرومی در کشور باقی نماند.

کمر روستا ادامه داد: یکی از طرح‌های ما این است که هر گروه جهادی بتواند حمایت چند خانواده را برعهده گیرد تا محرومیت زدایی کنیم.

وی گفت: سال گذشته ۲۸۸ گروه جهادی از ۴۳ هزار و ۲۹۱ خانواده حمایت کردند و توانستند ۱۹۷ سرویس بهداشتی و ۶۱۲ خانه در مناطق محروم را احداث کنند و در حوزه حمایتی نیز ۷ هزار و ۵۸۳ بسته حمایتی بین مردم توزیع شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار