عضو انجمن انبوه‌سازان مسکن استان تهران:

قیمت مسکن تا پایان سال تغییر نمی‌کند

رهبر گفت: در چند ماه گذشته طبق آمارهای بانک مرکزی شاهد افزایش ۹۱ تا ۹۲ درصدی قیمت مسکن بوده‌ایم، بنابراین بازار مسکن دیگر کشش افزایش قیمت را ندارد.

قیمت مسکن تا پایان سال تغییر نمی‌کندایراج رهبر عضو انجمن انبوه‌سازان مسکن استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه تا پایان سال هیچ تغییر در وضع کنونی بازار مسکن ایجاد نمی‌شود، گفت: در چند ماه گذشته طبق آمارهای بانک مرکزی شاهد افزایش ۹۱ تا ۹۲ درصدی قیمت مسکن بوده‌ایم، بنابراین بازار مسکن دیگر کشش افزایش قیمت را ندارد.

وی با بیان اینکه بسیاری از  ثبت‌نام کنندگان تسهیلات مسکن از دریافت وام‌های خود انصراف داده‌اند، افزود: بازار مسکن به گونه‌ای تغییر یافته است که خریداران مسکن عقب مانده‌اند و کسانی که پس‌اندازی برای خرید مسکن انجام داده‌اند را شوکه شده‌اند.


بیشتر بخوانید: کاهش ۲۵ درصدی قیمت واحد‌های متراژ بالا از نیمه دوم بهمن ماه 


رهبر با اشاره به اینکه نوسانات عرضی و ورود دلالان به این بازار باعث ایجاد نابسمانی‌هایی شده است، تصریح کرد: در صورتی که نرخ ارز تغییر کند و یا ثابت بماند می‌توانیم به آینده این بازار امیدوار باشیم.

عضو انجمن انبوه‌سازان مسکن استان تهران گفت: ۴۰ تا ۵۰ درصد قیمت مسکن را زمین تشکیل می‌دهد و متأسفانه در چند سال گذشته شاهد رشد بی‌رویه قیمت زمین شده‌ایم و از سوی دیگر فقدان اجرای قانون ساماندهی تولید و عرضه مسکن باعث شده که بازار مسکن نامتعادل شود.

انتهای پیام/

متقاضیان دریافت تسهیلات مسکن انصراف دادند

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
تو رو خدا بیا افزایش بده ما مردم له شدیم داری میگی افزایش قیمت نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
فقط یک ماه مونده که سال تموم شه نه تو رو خدا باز هم گرون کنید... توی یک ماه دیگه گرونتر نمیشه شاید به 100% نرسیده ناراحتید البته این آمار شماست که از کشور بی خبرید روی تمامی اجناس هم 100% افزایش داشتیم هی بشینید دیگه یه ماه مونده سال تموم بشه بچه ها مچکریم که دیگه توی این یک ماه زیادتر نمیشه عوضش فروردین سال دیگس شروع افزایش و موجی دیگر فکر کنم حالا باید بابت ثبات قیمت توی یک ماه از شما تشکر کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Netherlands
علی
۱۲:۱۳ ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
با قیمتهای امروزه مسکن . ظاهرا ما باید بیشتر به فکر مسکن آخرتمان باشیم تا مسکن دنیایمان .....البته اگر آن هم گران نشود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
شرایط خانه دار شدن برا قشر کارمند و کارگر و طبقات متوسط به پایین خیلی سخت وحتی غیر ممکن شده است . دولت ومجلس فکری برا این گروه کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
به همه مسولین خسته نباشید میگم.
تا وقتی مسولی در این نظام اجاره نشین نباشه درد مردم نمیفهمه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
ديگر كسي قدرت خريد مسكن ندارد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
کنترل بازارمسکن فقط دردست دلال ها واملاکی ها هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
تاپایان سال ، یک ماه بیش تر نمانده؟؟!!! بگویید قیمتها ریزش کرده و تا چندسال ثابت می ماند؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
مگر کنترل قیمت دست شماست؟
آخرین اخبار