پربازدیدهای وبگردی؛

دلایل مخفی ماندن مزار حضرت فاطمه زهرا (س) / «ذوالفقار» در نیام، «کرار» در میدان / سرنوشت افزایش قیمت بنزین در سال ۹۸ / تهران ۴۷۰ سال قبل کجاست؟ / کمک مداح مشهور به ظریف در عراق

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

آیا اجنه ‌قادر به ورود در زندگی ما هستند؟ / سریع‌ترین راه رسیدن به ثروت در ایران چیست؟ / بیماری مرموز آقای خوش صدا دقیقا چیست؟ / از هراس یانکی‌ها در خلیج‌فارس تا تحقیری که تاریخی شد


حاج قاسم چگونه قدرت نظامی جمهوری اسلامی را چندبرابر کرد؟ + فیلم و تصاویر

یک مجله آمریکایی، خروج آمریکا از سوریه را به معنای پذیرش شکست و فرصتی برای گسترش شبکه نیروهای نیابتی ایران درمنطقه می‌داند؛ شبکه‌ای که باطراحی قاسم سلیمانی و باکمترین هزینه ایجاد شد.


«ذوالفقار» در نیام، «کرار» در میدان/ چه گام‌هایی در طول ۴۰ سال برای تولید تانک در ایران برداشته شد؟

تلاش جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۰ سال گذشته برای خودکفایی و تقویت توان زرهی، تاکنون به تولید ۲ تانک اصلی میدان نبرد به نام‌های «ذوالفقار» و «کرار» منتهی شده است.


جالبترین حقایق روانشناختی درباره رفتار انسان که شگفت زده تان می‌کند! + تصاویر

در این مطلب به پدیده‌های روانشناختی‌ می‌پردازیم که رفتار انسان را تحت تأثیر قرار می‌دهند و منطق را از او می‌گیرند.


دلایل مخفی ماندن مزار حضرت فاطمه زهرا (س) / چرا خطبه فدکیه با حمد الهی شروع می‌شود؟

یک پژوهشگر دینی و استاد حوزه به بررسی بخش‌هایی از خطبه فدکیه پرداخته و دلایل مخفی ماندن مزار مطهر حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها را مطرح کرده است.


شیطان جیغ بنفش کشید! / ترامپ‌های کوچک اروپایی مشغول چه کاری هستند؟

یادداشت، سرمقاله، عناوین و گزارشات ویژه روزنامه‌های و جراید سراسر کشور سی ام دی ماه


آیا با نامزد خسیس خوشبخت می‌شویم؟

اگر به هر دلیلی در دوران نامزدی به خست همسرتان پی بردید، اما باز هم به ازدواج با او مصر بودید، می‌توانید با کمک گرفتن از روانشناسان و دفاتر مشاوره این وجه شخصیتی همسرتان را تا حدودی تعدیل کنید.


سرنوشت افزایش قیمت بنزین در سال ۹۸ چگونه رقم خواهد خورد؟

عضو کمیسیون انرژی مجلس آخرین تصمیمات مجلس برای تعیین تکلیف قیمت بنزین در سال ۹۸ را تشریح کرد.


تهران ۴۷۰ سال قبل کجاست؟

کمتر شنیده شده یا شاید اصلأ شنیده نشده که کسی از ناف یزد یا ناف سنندج یا ناف بندرعباس سخن بگوید درحالیکه تهران "ناف" دارد و تهرانی‌های اصیل خود را به آن می‌چسبانند و می‌گویند "بچه ناف تهرونیم! "


ناگفته‌هایی از زندگی آخوندی که روی دیوار‌های شهر خطاطی می‌کرد!

خوشنویسی یکی از هنر‌های شهید محمدزاده بود و قتی قلم به دست می‌گرفت، غوغا می‌کرد. چنانچه هنوز هم دیوار‌های شهر آستارا نشانی از هنر خوشنویسی او دارند.


میثم مطیعی در عراق به کمک «ظریف» آمد + تصاویر

موج تازه آمریکا برای تخریب روابط ایران و عراق با سفر غیرمنتظره ترامپ به پایگاه عین الاسد و وزیر امور خارجه این کشور به بغداد آغاز شد که با دو اتفاق سیاسی و فرهنگی مناسب این توطئه نیز خنثی شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.