شهر کرمان نیازمند بیش از ۱۷۰ شورای محله

شهردار کرمان گفت: شهرداران محله نیاز است از افراد متخصص تشکیل شود تا در ابعاد مختلف شهر رشد کند.

شهر کرمان نیازمند بیش از ۱۷۰ شورای محلهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدمهران عالم‌زاده صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: متاسفانه در گذشته ساختار‌های لازم در حوزه فرهنگی اجتماعی در شهرداری کرمان وجود نداشته است.

وی با اشاره به اینکه برای اینکه بتوانیم ساختار هرمی حوزه فرهنگی اجتماعی را فعال کنیم نیاز داشتیم تا شهرداران محله را هم درگیر کنیم افزود: در حال حاضر حدود ۳۰ شهردار محله داریم که برای تکمیل این کار به حدود ۱۷۰ تا ۱۸۰ شهردار محله نیاز داریم.

شهردار کرمان با بیان اینکه درکرمان نیازمند ۱۸۰ شهردار محله است گفت: با مصوبه شورای شهر از معتمدین و افراد مورد اعتماد مردم، مساجد و پایگاه‌های بسیج که منتخب مردم هستند شورای اجتماعی محله‌ها تشکیل شد و از میان اعضای شورای اجتماعی یکنفر به‌عنوان شهردار محله معرفی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر افرادی به‌عنوان شهردار محله هستند که تنها در حد اسم است یادآور شد: شهردار دوره‌های گذشته فردی را منصوب کردند که در بعضی محلات آن فرد یا از آن محله نقل مکان کرده و یا محبوبیتی ندارد، اما در شرایط فعلی برنامه‌ریزی شده که شهردار محله از طرف شورای اجتماعی محل معرفی می‌شود.

انتهای پیام/ح

شهر کرمان نیازمند شورای محلات

برچسب ها: اخباراجتماعی ، محلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار