مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا کاشان گفت : ۳۰۰ بیمار سرطانی از خدمات درمانی و مالی این موسسه بهره مندند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن الماسی مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا کاشان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه موسسه امدادگران عاشورا در سال ۸۹ در کاشان راه اندازی شد، اظهار داشت : این نهاد زیر مجموعه موسسه خیریه امدادگران عاشورای ایران است که تاکنون در ۲۸ استان شعباتی دارد و تمامی این شعبات با یکدیگر همکاری دارند.

وی با بیان اینکه سردار رحیم صفوی مدیرعامل موسسه امدادگران عاشورا ایران است ، افزود : هر ساله برای جلب خیران همایشی برگزار می شود و در نخستین همایش ۳۰ میلیون تومان کمک هزینه دریافت شد و امسال به ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است.

مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا کاشان با بیان اینکه بالغ بر ۵۰ پزشک کاشانی با این موسسه همکاری می کنند، ابراز داشت: میزان کمک ها به صورت نقدی و غیرنقدی است و در تلاش هستیم تا همایش سال آینده را نیز در دوم اردیبهشت واقع در باغ پرندگان قمصر کاشان برگزار کنیم.

الماسی ، هفتمین همایش نور امید را عنوان همایش امدادگران عاشورای کاشان عنوان کرد و گفت : امسال ۱۲۰ نفر خیر جذب این موسسه شدند و این خیران از یک تا ۲۰۰ میلیون تومان به موسسه امدادگران عاشورا کمک کردند.

وی ، تعداد خیران این موسسه را ۶۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: در سال جاری توسط این موسسه ۹۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه به ۴۵ نفر اعطا شد.

مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا کاشان با اشاره به کمک۶ میلیون تومانی یک خیر به ۲۵ بیمار ابراز داشت: هر بیمار سرطانی به طور میانگین سالانه ۱۵ میلیون تومان هزینه درمان دارد و این موسسه نیز حداکثر تا سقف ۱۵ میلیون تومان کمک می کند.

الماسی از همکاری با موسسه خیریه علی بن موسی الرضا (ع) کاشان خبر داد و گفت : کمک هزینه های تقدیمی به این موسسه صرفا برای بیماران سرطانی هزینه می شود و کوچکترین هزینه متفرقه با استفاده از حامی انجام می شود.

وی با اشاره به مراجعه بیماران غیربومی به این موسسه افزود: چشم انداز ما در این موسسه مشارکت هرچه بیشتر خیران در جهت پرداخت هزینه های درمانی ۳۰۰ بیمار سرطانی است و بر همین اساس در نظر داریم مشارکت ۶ میلیارد تومانی خیران را در این موسسه داشته باشیم.

انتهای پیام/م

مشارکت ۶۰۰ نفرخیر با موسسه خیریه امدادگران عاشورا کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۰:۴۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
اسمشو گذاشتن موسسه خیریه.کلی مدرک و عکس و فتوکپی از بیماری سرطانم بهشون دادم ،دریغ از یک کمک که بهم بکنن.معلوم نیست به کیا کمک میکنن