از جمله مواردی که نوجوانان و جوانان می‌پسندند، سادگی در رفتار است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در دیدار با مبلغین موسسه یاران سبز موعود (عج) اعزامی از قم برای حضور در مدارس استان در ایام فاطمیه (س) با تاکید بر توجه عمیق به معارف دینی توسط مبلغین گفت: نیاز‌های نوجوانان و جوانان باید توسط مبلیغن رصد شود.

وی بر آشنایی در رفتار مناسب با جوانان و نوجوانان توسط مبلغان تاکید کرد و افزود: از جمله مواردی که نوجوانان و جوانان می‌پسندند، سادگی در رفتار است.
امام جمعه رشت با بیان اینکه مطالعه مبلغین باید براساس نیاز‌های روز نوجوانان و جوانان باشد، تصریح کرد: ممکن است پرسش جوانان تکراری باشد، اما باید با حوصله به این پرسش‌ها پاسخ داده شود.

آیت الله فلاحتی، شیوه رفتار جوانان در جامعه امروز را متفاوت با گذشته خواند و افزود: جوانان بی دین در جامعه نداریم و می‌طلبد احکام دین با روش‌های جدید برای جوانان بیان شود.
مسئول موسسه یاران سبز موعود (عج) گیلان نیز در دیدار مذکور گفت: در ایام فاطمیه (س) جاری تعداد ۳۲ نفر از مبلغ برای حضور در مدارس استان اعزام شدند.

حجت الاسلام علی اکبر نژاد صفری مخاطب مبلغان اعزامی از قم را دانش آموزان دوره‌های ابتدایی و راهنمایی عنوان کرد و افزود: مبلغان مذکور در ۶۰ مدرسه گیلان حضور پیدا کردند و ۲۶۰ کلاس را پوشش دادند.

وی تصریح کرد: در ایام فاطمیه (س) دوم نیز مبلغین اعزامی از اقم در مدارس استان حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/آ

مبلغین به پرسش‌های جوانان با حوصله پاسخ دهند

برچسب ها: مبلیغین ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.