معاون اول رییس جمهور:

برای برون رفت از مشکلات معیشتی برنامه داریم/ ملت ایران، راهپیمایی ۲۲ بهمن را باشکوه تر از همیشه برگزار خواهند کرد / رانت‌خواران باید از سیستم دولتی و خصوصی حذف شوند

جهانگیری گفت: ما امروز بر مشکلات کشور اشراف کامل داریم و می دانیم مردم با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند، اما برای رفع این مشکلات برنامه هایی داریم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در مراسم افتتاح طرح‌های فولادسازی بردسیر و کرمان گفت: آمریکا فشار‌های اقتصادی زیادی وارد کرده است تا ایران دست از آرمان‌های انقلابی خود بردارد، اما ملت ایران به پیشرفت خود ادامه داده و افتتاح طرح‌های صنعتی امروز، نشانه‌ای از شکست تلاش‌های آمریکا است.

وی افزود :ملت ایران، راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن را با حساسیت، سرافرازی و شکوه بسیار زیاد برگزار خواهند کرد.

جهانگیری با اشاره به اینکه آمریکا هدفش فروپاشی ایران است اظهار کرد: آنها می‌خواهند جشن چهل سالگی انقلاب برگزار نشود، ولی دشمن کور خوانده ایران مقتدر بوده و خواهد ماند.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه ما امروز طرحی را افتتاح کردیم که در اوج تحریم‌ها ساخته شده است، بیان کرد: آمریکایی‌ها بدانید امروز در میان نقشه کشی‌های شما ۳ هزار میلیارد طرح با بهترین تکنولوژی  در کرمان افتتاح شد.

وی افزود: منکر شرایط سخت نیستیم، اما می‌توانیم با برنامه ریزی و مدیریت این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم و می‌توانیم با انسجام به گونه‌ای عمل کنیم که آمریکایی‌ها به هدف خود نرسند.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: یکی از وظایف مهم ما این است که افق روشنی برای نسل جوان و آینده خود بگشایم و امروز مهمترین رسالتی که بر دوش سه قوا و نخبگان این است که امید را در جامعه تقویت کنیم.

جهانگیری ابراز داشت: ما امروز بر مشکلات کشور اطلاع و اشراف کامل داریم و می‌دانیم مردم با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند، اما برای رفع این مشکلات برنامه‌هایی داریم تا مردم از این گرفتاری معیشت بیرون بیایند.

وی افزود: یکی از کار‌های مهم جریان توسعه کشور است، زیرا توسعه کشور زمینه‌های مختلف دارد که در وزارت خانه‌های ذیربط مطرح و اولویت‌ها و برنامه‌های مشخص شده است.

معاون اول رییس جمهور گفت: وقتی برای اولین بار کارخانه آهن اسفنجی ساختیم آمریکایی‌ها از ما شکایت کردند که طرح ما کپی است ، اما طراحی پروژه های ما جدید بود و آمریکایی‌ها نتوانستند جلوی پیشرفت ما را بگیرند.

وی با اشاره به اینکه ما در سال ۵۷ با تولید ۵۰ هزار تن سنگ آهن خام در جهان اصلا مطرح نبودیم گفت:  امروز دهمین کشور تولید کننده سنگ آهن خام و در تولید آهن اسفنجی هم رتبه دوم جهان را داریم.

معاون اول رییس جمهور با اعلام اینکه ما در صنعت جهانی حرفی برای گفتن داریم، اظهار کرد: خیلی از شرکت‌های ما برنده شدن در مناقصه‌های بین المللی  نیروگاه و سد می سازند.

وی تصریح کرد: ایرانی‌ها اهل گفتگو هستند، ولی اهل زورگویی و زیر بار حرف زور رفتند نیستند.

جهانگیری گفت: ممکن است چند رانت‌خوار خود را وارد سیستم دولتی و بخش خصوصی کنند لذا ما باید آن‌ها را حذف کنیم و از زمانی که مدیری از چنین فردی اطلاع پیدا کرد و اقدام برای حذف آن نکند خود او هم همدست اوست.

انتهای پیام/ی

صحبت های جهانگیری در کرمان

برچسب ها: هیئت دولت ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۵۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
شش ماهه هی میگن بسته حمایتی بعد از شیش ماه ما حساب کردیم چهار نفریم ۲۵۰ تومن میگیریم دو تا مرغ میخریم تا ی دلی از عذا در بیاریم حالا که واریز کردن ۱۵۰ تومن ریختن و صد تومن دیگش هم رسید الان ما موندیم با ۱۵۰ تومن که از اون ۱۵۰ تومن امروز خداشاهده ۲۵ هزار تومن شارژ خریدم زنگ زدم به ۱۴۲۰ از ساعت دو بعد از ظهر زنگ زدم ساعت هفت گرفت نفر ۴۳ پشت خط بودم تا رسید به من شارژم تموم شد و دوباره بسته مکالمه خریدم تا یک ساعت و نیم بعد نوبتم شد و با ۱۴۲۰ صحبت کردم میگه تقصیر ما نیست این تامین اجتماعی شما رو دونفر زده و ما هم دو نفر براتون ریختیم اخه الان که یک شماره ملی رو خیلی راحت در سامانه وارد میکنی این چه کاری که اون مثلا مسئول بی لیاقت نباید در برنامش مورد توجه قرار بده ؟ و این فکر ناخوداگاه در سر میاد که این کار از روی قصد هست و شاید دست خاوریها در کار است ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
یعنی وقتی شما را می بینوم ها یاد همه وعده های عاقلانه ت یاد تنفری که از بالا رفتن قیمتها داشتی یاد برنامه های سه ماهه یاد اشتغال یک میلیون در سال یاد دلار ۴۲۰۰ یاد یاد خودم می افتم که می گفتم اینا مملکت را درست نمیکنن .
ولی آلان شرمنده شمام شرمنده مظلومینی که ازشون دفاع کردی شرمنده گرانی خلاصه از اینکه الان دارم از رفاه وبی دردی حیرون میشم شرمنده شدم .
امید و تدبیر پوستم را ترکونده شرمندگی هم داره کورم میکنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
آقایان ملت نجیب ایران این چیزها را می فهمند ولی این قدر نجیب اند به روی شماها نمی آورند
و صبوری می کنند خودتون را جمع کنید و اگر بلد نیستید که نیستید بکشید کنار تا این مردم
مظلوم ببینند چه کار می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
به یاد یه مجموعه طنز چند سال پیش که دختر هر شب چند بار میومد ودر جواب یارو که ازش می پرسید کجا میری می گفت بعدا می گم اینها برای پیشرفت برنامه هاشون همش می گن بعدا میگیم ولی همه برنامه های ضد کشوری را را در اسرع وقت انجام میدن حالا هم که می گه برنامه دارم احتمال زیاد منظورش fatf باشه
Germany
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
من نمیدونم ما تو هر فازی وارد میشیم یا 7 ام جهان یا 8 ام جهان هستیم. ولی نمیدونم چرا تو بدبختی جزء آخرا حساب میشیم!!!؟
Germany
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
خدا شاهده این دولت خیلی برنامه داره تولیدی اقتصادی فرهنگی رفاهی بهداشتی راه جاده تکنولوژبهای هایتک آسایش وآرامشی و تفریحی که حتی کشورهای غربی تو خواب ندیدن فقط اینا پول و ارز ندارن علمی کنن وگرنه یه سرمایه گذار پیدا بشه اینا سریع پول مجوز میگیرن میدن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
کو برنامه ات ؟ 6 سال با دروغ گذشت.
برنامه ی سبدی؟
هیچ امیدی ملت برای آینده خود متصور نیست.
کشور رو به روزگار سیاهی می رود .در یک شهر کوچک هفته ای 5 مورد خودکشی زیر 25 سال داریم.
این را به آماری اضافه کن که خانواده ها برای آبرو داری موضوع را مخفی می کنند و از ادبیاتی
مثل سالم خوابید و صبح بلند نشد تحویل مردم می دهند. که هیچ گاه جزو آمار محسوب نمی شود. تنها آنهایی که پایشان به اورژانس می رسد آماری رسمی اعلام می شود.
همین چند وقت پیش پدری پسرش را از دست داد که به او گفته بوده سال 97 ازدواجت می دهم و با بروز این گرانیها و .... نتوانسته طرف خودش را خلاص کرد چرا که به دوستانش
گفته بودی دیگر هیچ گاه سرو سامان نمی گیرد و سربار خانواده شده .
نه زنی و بچه ای و نه کاری و نه احترام اجتماعی و ... هیچ چی ندارم و خلاص.
و هزار درد بی درمان که امثال کسانی مثل تو برای این ملت مظلوم به بار آورده اند.
سطل آشغالی در کو چه مان وجود دارد گرچه این روزا دیگر بطری پلاستیکی هم در آن پیدا
نمی شود ولی از صبح تا سحر بعدی دهها نفر به آن سر می زنند . آبرو دارها از ساعت 11
به بعد شب و بقیه ی بیچارگا ن در طول روز.
آیا شما مسئولان این مشکلات را می دانید ؟ درد را می شناسید؟
اصلا مردم را مردم می دونید و.......
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۰۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
دیگه کافیه این باتلاق من جوون داره میکشه پایین کاری هم از دستم بر نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
خدا به دادمون برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
ای بابا "رو که نیس بیاین دست از سر مردم بردارین به خدا مردم خودشون مشکلات را حل می کنن .اگه این برنامه های شما نباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
آقای جهانگیری امروز سه شنبه بود هنوز بسته حمایتی شما به حساب ما واریز نشده .چطوری لیست دادن که بنده و امسال بنده از قلم افتادیم این است عدالت شما .کسی که بیمه تامین اجتماعی است تکلیفش مشخص است با حقوق ۱۴۴۵۰۰۰و خانواده شش نفری ما شکایت خود را به خدا می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
چیه،بازهم داره راهپیمایی بهمن شروع میشه که وعدهای الکی به این مردم ساده میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
تورو خدا دیگه دهنت باز نکن برنامه نریزین برای ما از این بدبخت ترمون نکنید
Germany
ناشناس
۱۸:۴۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
ما هیچی ،خودتان از شعار دادن خسته نشدید؟
Germany
ناشناس
۱۸:۳۹ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
لااقل در این شرایط دیگه از برنامه داشتن وشعار دادن بپرهیزید.
Germany
ناشناس
۱۸:۳۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
سرنوشت بیست میلیاد دلار چی شد؟
این سیاست گزاری غلط کار کی بود؟
مسئولبن بانک مرکزی؟
معاون اول؟
...
Iran (Islamic Republic of)
vgfgv
۱۸:۲۸ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
آقای جهانگیری لطفا شما با جناب روحانی فیلم های انتخاباتی خودتان را ببینید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
اين اقا!به جيرفت سفر كرد ولي طرحهاي بزرك در شهر خودش سيرجان افتتاح شد.اين اقا!به مردم خداقوت مي كه ولي فاميل هاي خودش مقام مي كيرن.
توقع داريد مملكت درست شود؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
بخدا کاری بکنید برا اشتغال جوانان چرا که ریشه خیلی از مشکلات به اشتغال بر میگرده من با مدرک کارشناسی مکانیک چهارده ماهه بیکارم هر جا هم سر میزنم سابقه کار میخاد حاضرم به عنوان کارگر فنی کار کنم ولی نیست.دیگه جلو پدرم خجالت میکشم آخه تا کی میخاد خرج بده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۳۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
جناب دکتر جهانگیری عزیز آن زمان که من مهندس ساده صنعت بودم شما مدیر مجتمع فولاد و وزیر بودید، الان معاون اول رئیس جمهور هستید و به تولید فولاد کشور افتخار می‌کنید کما اینکه همه مردم ایران از پیشرفت کشورشان خوشحالند سوال من این است که چرا در همین صنعت، فولاد را به خارجی جماعت به نصف قیمت جهانی می‌دهید ولی مردم کشور خود را از آن محروم نموده‌اید ( لطفا بحث صادرات و ... و مقایسه با کشور ژاپن را پیش نکشید
مردم ایران راهی که انتخاب کرده‌اند می‌شناسند و از مسئولین انتظار اقدام موثر و بهنگام دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
ما انتظار کذایی از شما و دولت نداریم
1- خیلی مشخصه که هر کدام از وزارت خانه ها به درستی با خط مشی و اهداف خودشون گام بردارن برخی موارد که مملکت دچار ضعف هست تقریباً درست می شه(البته برخی قوانین و مقررات، ماده ها تبصره ها می بایست هرچه سریعتر اصلاح بشه و نیز بدون رشوه و ربا)
2- تمامی شرکت های خصوصی می بایست تحت حمایت دولت قرار بگیره(مثلاً حق بیمه و مالیات کمتر، پشتیبانی بانک ها بصورت پرداخت وام، ارائه یارانه برق، آب، گاز و ...)
3- تحویل دادن شرکت های دولتی به خصوصی که باندبازیها درست می شه و شرکتهایی که زیر گروه دولت هستن یا دارن برچیده میشن یا واقعاً اجناس رو گرون می فروشن
4- مابقی رو هم دولت می دونه و عمل نمی کنه چرا؟؟ چون بقدری دولت فربه شده دیگه نمی تونه خودش رو لاغر کنه و دچار بیماری حاد شده است و نیاز به جرای دارد و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
به والله قسم رفتیم برای برادرم یک ماشین مزدا۲ کابین بخریم طرف کارمند با وام خوداشتغالی که گرفته بود ماشین خریده بود.کدوم کمک من جوون رفتم برای یک جواز ساده دامداری ۱۰۰۰تا امضالازم داره اونوقت به کارمند دولت وام خوداشتغالی میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
خوش به حالت برای خرید مزدا میری ما برا سنگک هم نمی تونیم بریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
این برنامه ها طبق روال معمول همیشه برنامه هایی جهت وعده های الکی به مردم دارند
Iran (Islamic Republic of)
خسته
۱۷:۲۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
کاش چاهای فاضلاب هم کنتور داشت
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۷:۱۲ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
ففط وعده الکی دادن گفتن. هبچ کاری هم نکردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
ما قبلا هر ۴ روز خونه یکی از فامیلا مهمانی میگرفتیم اما از وقتی گرونی شروع شد دیگه مهمانی ها تموم شد ،دیگه کم فامیل همدیگر رو میبینه، بزار واضع بگم ،،،دیگه صله رحم،،، از بین رفته،تو رو خدا برای گرونی ها کاری بکنید،تو رو به ابوالفضل یه کاری بکنید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
تنها گرونی نیست اشتغال هم درست کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
ما قبلا هر ۴ روز خونه یکی از فامیلا مهمانی میگرفتیم اما از وقتی گرونی شروع شد دیگه مهمانی ها تموم شد ،دیگه کم فامیل همدیگر رو میبینه، بزار واضع بگم ،،،دیگه صله رحم،،، از بین رفته،تو رو خدا برای گرونی ها کاری بکنید،تو رو به ابوالفضل یه کاری بکنید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
واااااااااااااااااااااای خدا بدبخت شدیم واز برامون برنامه دارن .
کی دیگه برنامه هاتون تموم میشه ما یک نفس راحت بکشیم؟
Iran (Islamic Republic of)
یعقوب
۱۵:۵۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
با سلامِ
دوستان آگاه باشید .بعد از عید امسال چند برابر شدن دلار کفه ترازو تغییر کرد.این همه گفتیم گرانی است. حتی خود دولت هم اقرار کرد ولی تاکنون تاثیری نداشته با کلمه کمک معیشت روبرو شدیم. خوب این کمک را کی میکند؟.خود دولت کمک میکند ...
پس گرانی در کشور نیست تاکید میکنم ...حقوق و دستمزدمان پایین است.
باید به هیات دولت و جناب آقای نوبخت و به نمایندگان عزیز درس ریاضی یاد بدهیم...باتشکر از کاربران
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
من خودم به شخصه شاهد رانت بازی در یکی از شرکت های بزرگ بودم
رانت بازی به صورت سیستماتیک در همه جا ریشه کرده و به همین راحتی ها از بین نمی رود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
همش برنامه داریم. انجام میدیم. جلسه و کمیسیون میگیریم و....... وعده الکی به مردم........ ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
رانت خواران باید حذف بشند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۵۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
حذف چیه اقا باید اعدام بشن مردم در فشار هستند که یک عده رانت خواری کنند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
هروقت میگید برنامه داریم تمام وجودم میلرزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
ممنون ازمشکلات برون رفتیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
شما یک برنامه داشتید انهم برجام بود تشکر تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
در تبليغات انتخاباتي هم همين وعده هاي الکی دادي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
دلاری 5000هزار تومنی 19000هزار نشه و به گفته خودتان کاری میکنیم که مردم به این یارانه ها احتیاج نداشته باشند . یا از یاد ببردید . و و و و !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
بخدا اگه برنامه داشتین که اوضاع مان این نبود که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
خدایا اینها برنامه دارن برای رفع مشکلات مردم خدایا خودت به خیر بگذران
-
ناشناس
۱۴:۳۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
چرا اینجا از گرونی نمی نویسند اما زیر خبر مرضیه هاشمی می نویسند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
زندگی مردم در حال نابودیه با این گرونی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
برنامه هایت را چرا اجرایی نمیکنی
Iran (Islamic Republic of)
حق گو
۱۵:۳۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
وعده ها را 6 ساله میدهند خدا بخیر کنه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۰۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
برای حذف رانت خواران از اطرافیان خودتون شروع کنید
United States of America
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا
۱۳:۵۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
نمیدونم این همه برنامه کی قراره اجرا بشه؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
نگفتن اجرا میکنن که گفتن برنامه دارن!!
شمابرنامه نداری؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
برای برون رفت از مشکلات معیشتی برنامه داریم

وقتی اینو میگه یعنی باز گرونی تو راهه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۵۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
پس کو برنامت
Germany
من
۱۳:۴۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
عده های الکی . به داد گرانی ها برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
تو رو خدا برای مشکلات معیشتی دیگه برنامه نریزین
خودمون با مشکلاتمون یه جور کنار میایم
Germany
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
میشه برنامه نداشته باشین خواهش میکنم. وقتی برنامه دارین پدر ملت بیشتر درمیاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
اصلاحات یعنی دروغ و هوچی گری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
کدوم برنامه کدوم برون رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
نه یارانه میدهید نه بسته حمایتی نه سهام عدالت خدا را خوش نمیاید خواهشا رسیدگی فرمایید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
ارزش پول ملی رو به اوایل سال 84 برگردونن دیگه هیچی هم ندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
نکنه الان هم مقصر دولت قبله
آخرین اخبار