رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه جنوب خبر داد؛

دستگیری سارق موبایل قاپ پایانه جنوب

سرهنگ سند گل از دستگیری مردی که از یکی از تعاونی‌های ترمینال جنوب گوشی تلفن همراه سرقت کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسن سندگل رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه جنوب اظهار کرد: ماموران در حین گشت‌زنی در جریان یک فقره سرقت گوشی از یکی از تعاونی‌های پایانه مسافربری جنوب قرار گرفتند.

وی افزود: با به دست آمدن تصاویر دوربین‌های مداربسته، مشخص شد مردی میانسال از روبروی این پایانه رد شده و زمانی که متوجه می‌شود کسی داخل پایانه حضور ندارد با رد شدن از قسمت هلالی گیشه و خزیدن به داخل تعاونی، گوشی یکی از کارکنان این پایانه را به ارزش سه میلیون تومان برداشته و دوباره از همان محل که آمده خارج و متواری شد.

سرهنگ سندگل تصریح کرد: با به دست آمدن تصویر متهم که دوربین‌های مداربسته ضبط کرده بودند، تصاویر سارق در اختیار ماموران گشت پلیس قرار گرفت و کارکنان دیگر پایانه نیز در جریان موضوع قرار گرفتند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات، در تاریخ ۳۰ دی ماه، ماموران پلیس با متهم برخورد کردند و با رویت وی دستور ایست دادند که متهم متواری شد و ماموران نیز اقدام به زمینگیر کردن و دستگیری وی کردند.

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه جنوب خاطرنشان کرد: با انتقال متهم، وی به سرقت با انگیزه مالی اعتراف کرد و مدعی شد که پول لازم بودم و به همین دلیل تصمیم به سرقت گوشی کارکنان پایانه جنوب گرفتم و آن شب با توجه به اینکه کسی متوجه من نبود از موقعیت به دست آمده استفاده کردم و این اولین بارم بود که چنین کاری را انجام دادم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار