نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس اعلام کرد؛

سرانه فضای ورزشی شرق کرمان پایین‌تر از استاندارد کشوری

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: سرانه فضای ورزشی شرق استان کرمان ۲۱ صدم است که این در مقایسه با سرانه کشوری خیلی پایین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حبیب اله نیکزادی پناه، نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی در شورای عالی ورزش شرق استان کرمان که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، ضمن خیر مقدم به مسعود سلطانی فر، وی را وزیرِ توانمند، با اخلاق، پیگیر، و تلاش گر هیئت دولت عنوان کرد و گفت: بر اساس سرانه‌ای که امروز از برنامه بودجه گرفتم، سرانه‌ی فضای روباز شرق استان ۱۴، استان کرمان ۳۱ و کشور ۶۶ صدم است.

وی همچنین سرانه فضای سرپوشیده‌ی شرق استان کرمان را ۷ صدم دانست و افزود: این سرانه در استان ۱۳ و کشور ۲۳ صدم است.

نیکزادی پناه تصریح کرد: سرانه کل شرق استان نیز ۲۱، استان ۴۴ و کشور ۸۹ صدم است که این مقایسه نشان می‌دهد، سرانه فضای ورزشی شرق استان خیلی از سرانه‌ی کشوری پایین‌تر است و این حمایت‌های بیشتر جنابعالی را می‌طلبد.

وی به مجموعه ورزشی فجر بم هم اشاره کرد و یادآور شد: متأسفانه بخش هایی از این مجموعه نیاز به بازسازی دارد به ویژه چمن فرسوده ی آن، با توجه به اینکه هوا فوق العاده گرم و عمر چمن کوتاه است لذا از شما به عنوان وزیر ورزش می خواهیم اعتباری را برای این کار اختصاص دهید تا بتوانیم با اجاره ی مناسبی، آن را واگذار و از محل درآمدهای حاصله اش مشکلات بعدی را حل کنیم.

نیکزادی پناه با تأکید بر اینکه تنها چیزی که می تواند جوان های ما را از منجلاب آسیب های اجتماعی و مواد مخدر نجات دهد ورزش و تفریحات سالم است، افزود: از سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان می خواهم با تکمیل و تجهیز زیر ساخت های ورزشی به کاهش معضلات و مشکلات این منطقه کمک کنند.

انتهای پیام/ب

جلسه شورای عالی ورزش شرق استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار