میرزاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

گزارشی درباره استفاده مجدد دانشگاه علوم و تحقیقات از اتوبوس‌های فرسوده به مجلس نرسیده است

سخنگوی کمیسیون آموزش گفت: تاکنون گزارشی درباره استفاده مجدد دانشگاه علوم و تحقیقات از اتوبوس‌های فرسوده به ما نرسیده است.

گزارشی از استفاده مجدد دانشگاه علوم و تحقیقات از اتوبوس‌های فرسوده به مجلس واصل نشده استمیرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتشار برخی حواشی مبنی‌بر تعویض نشدن اتوبوس‌های فرسوده دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات، اظهار کرد: دانشگاه آزاد دارای قراردادی بوده که باید طبق آن عمل می‌کرد، اشکالی که در تصادف اتوبوس به این مجموعه آموزشی وارد شد، این بود که برخلاف تعهد پیمانکاری قرارداد عمل شده بود.

وی افزود: اگر مجلس به عنوان قوه نظارتی ببیند که در این دانشگاه کماکان برخلاف قرارداد عمل می‌شود، آن را پیگیری خواهد کرد.

میرزاده ادامه داد: قرار بر این بود که اتوبوس‌های فرسوده دانشگاه آزاد به سرعت تعویض شوند، لذا تاکنون گزارشی درباره ادامه استفاده این دانشگاه از اتوبوس‌های فرسوده به ما اعلام نشده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به نظر می‌رسد که رئیس دانشگاه و مسئولان آن این بار به جدیت می‌دانند که باید نقش نظارتی خود را پررنگ‌تر کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار