پیشکسوت تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت : بازیکنان تیم ملی کشورمان راه بسیار سختی برای رسیدن به فینال در پیش دارند اما هوش سرمربی و عملکرد منسجم بازیکنان تیم ملی را نباید نادیده گرفت .

حسن حاج رسولی در گفت و گوی اختصاصی خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به عملکرد فوق العاده بازیکنان تیم به ویژه  علیرضا بیرانوند و تبریک به مردم ایران به جهت نتایج عالی تیم ملی تا این لحظه از جام ملت های آسیا افزود :  بازیکنان تیم ملی کشورمان با بازی تهاجمی که از خود نشان دادند ، بار دیگر قدرت و عظمت ایران را در معرض نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد : در بازی با عمان حرکت عالی بیرانوند در دقایق ابتدایی باعث ایجاد روحیه ی بسیار قوی در بین بازیکنان شد و بازیکنان با مدیریت مناسب کیروش و عملکرد خوب خود موفق به صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا شدند.

حاج رسولی درباره کم بودن تعداد گل های تیم ایران نسبت به موقعیت های خلق شده توسط بازیکنان تیم گفت : بازیکنان خط حمله باید برای بازی های آینده که هرکدام می تواند یک فینال باشد با دقت و تمرکز بالاتری از موقعیت های پیش آمده در محوطه جریمه حریف استفاده کنند.

وی در پایان به فینال این رقابت ها اشاره کرد و گفت : نتایج عالی تیم ملی کشورمان تا این لحظه انتظارات از تیم را بالا برده و همه مردم مشتاق هستند  تا تیم کشورشان را یک طرف فینال جام ملت های آسیا ببینند.

 

 

انتهای پیام /س

نظر پیشکسوت فوتبال اصفهان درباره ی نتایج تیم ملی

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار