ضرب شست پلیس به سارقان/ ۲۰ سارق دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از ضرب شست نشان دادن پلیس به سارقان و دستگیری ۲۰ سارق طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: طرح ضربتی پلیس با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و برخورد قاطع با سارقان در نقاط آلوده و جرم خیز شهرستان مرودشت طی ۴۸ ساعت گذشته با هماهنگی مراجع قضایی اجرا شد.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی تعدادی از سارقان، طی ۲ روز گذشته با اکیپ‌های جداگانه و در طرح‌های ضربتی اقدام به بازرسی از این منازل و پاتوق‌ها کردند و موفق شدند تعداد ۲۰ نفر سارق را دستگیر و به مقر‌های انتظامی انتقال دهند.

سرهنگ زراعتیان ادامه داد: در بازجویی‌های فنی و پلیسی از دستگیر شدگان بیش از ۲۰ فقره سرقت از قبیل سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، درون خودرو، دوچرخه، منزل، احشام، خودرو و تلفن همراه به همراه مقادیری اموال سرقتی کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه در اعترافات سارقان، سرقت درون خودرو دارای بیشترین فراوانی است.

وی به صاحبان وسایل نقلیه توصیه کرد: از رها کردن خودرو در معابر، نقاط تاریک و پرت خودداری کرده و حتی المقدور شب‌ها وسیله نقلیه خود را داخل پارکینگ منزل قرار دهند و آن را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کنند.

انتهای پیام/چ

دستگیری سارقان در مرودشت

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار