سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید:

برای انتخاب ترکیب تیم آسیایی با "بنا" هماهنگ هستیم

جمشید خیرآبادی گفت: نفرات اعزامی به رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا را پس از رقابت‌های بین المللی جام تختی و جام وهبی امره ترکیه انتخاب می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جمشید خیرآبادی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید با بیان این مطلب افزود: به دلیل شرکت کشتی گیران تیم ملی امید در رقابت‌های بین المللی جام تختی و جام وهبی امره که در هر دو مسابقه حضور دارم و فاصله کم زمانی این رقابت‌ها تا مسابقات آسیایی مغولستان، تصمیم گرفتیم تا کشتی گیران اعزامی به اولان باتور را، از میان نفرات حاضر در این دو مسابقه بین المللی انتخاب کنیم.

خیرآبادی تصریح کرد: برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا در اولان باتور مغولستان ۳ اردو را مدنظر داریم و امیدوارم با هماهنگی با محمد بنا سرمربی تیم ملی بزرگسالان بتوانیم بهترین ترکیب را برای مسابقات آسیایی انتخاب کنیم و نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال آبان ماه سال آینده در مجارستان برگزار می‌شود و رقابت‌های انتخابی تیم ملی برای حضور در این مسابقات سال آینده برگزار خواهد شد که زمان پیشنهادی ما اواخر اردیبهشت ماه سال ۹۸ است.

رقابت‌های کشتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا روز‌های ۴ تا ۶ فروردین ماه سال ۹۸ در شهر اولان باتور مغولستان برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: پیگیری تمرینات شاگردان محمدی در اردوی سوم/ فرنگی کاران آماده سفر به ترکیه می‌شوند


انتهای پیام/

صحبت های جمشید خیرآبادی درباره وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار