جدول اجرا‌های سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شد

جزئیات اجرا‌های سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در حالی اعلام شد که گروه‌های موسیقی به تفکیک سبک در هشت سالن تهران روی صحنه خواهند رفت.

جدول اجرا‌های سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شدبه گزارش حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، جزئیات اجرا‌های سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در حالی اعلام شد که گروه‌های موسیقی با تفکیک سبک در هشت سالن تهران روی صحنه خواهند رفت.

تالار وحدت، تالار رودکی، فرهنگسرای نیاوران و برج میلاد در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ میزبان هنرمندان موسیقی خواهند بود. ضمن اینکه برج آزادی، ایوان شمس و سالن سوره حوزه هنری نیز دیگر سالن‌های جشنواره امسال هستند که در یک نوبت، در ساعت ۱۹، هنرمندان و علاقمندان به موسیقی را میزبانی می‌کنند.

همچنین بلیت فروشی تمامی اجرا‌های جشنواره موسیقی از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه ۴ بهمن آغاز می‌شود و علاقه مندان می‌توانند از طریق دو سامانه «ایران کنسرت» و «۳۶۷۰» بلیت‌های مورد نظر خود را تهیه کنند.

امسال در مجموع، هنرمندان حوزه موسیقی ۸۵ اجرا در سی و چهارمین جشنواره موسیقی خواهند داشت. همچنین ۲۰ فیلم مستند حوزه موسیقی در خانه سینما به نمایش در می‌آید. از دیگر برنامه‌های امسال جشنواره موسیقی فجر، برگزاری نشست‌های تخصصی چهل سالگی انقلاب است که از طریق رادیو گفتگو از ساعت ۲۰ تا ۲۱ پخش خواهد شد. اخبار تکمیلی درباره برنامه این نشست‌ها به زودی اعلام می‌شود.

جشنواره موسیقی فجر از ۲۴ بهمن آغاز شده و تا ۲۹ بهمن ادامه دارد. مراسم اختتامیه جشنواره نیز روز ۳۰ بهمن در تالار وحدت برگزار می‌شود.

برای مشاهده جدول سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر اینجا را کلیک کنید.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار