هو کردن مکرون و مرکل توسط معترضان به نظام سرمایه داری + فیلم

معترضان به نظام سرمایه داری در آخن، رئیس جمهور فرانسه و صدراعظم آلمان را هو کردند.

هو کردن مکرون و مرکل توسط معترضان به نظام سرمایه داری + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزای فرانسه از شهر آخن آلمان گزارش داد: امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه و آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان که برای امضای پیمان دوستی جدید آلمان و فرانسه در این شهر حضور یافتند صبح سه شنبه با هو شدن از طرف ده‌ها نفر از افراد از جمله شماری از معترضان جنبش ضد نظام سرمایه داری مورد استقبال قرار گرفتند.

معترضان که سوت و وووزلا (شیپور مردم آفریقای جنوبی در جام جهانی سال ۲۰۱۰) به همراه داشتند فریاد "مرکل باید برود" و " مکرون استعفا" سر دادند.

مرکل و مکرون در فضایی کاملا امنیتی پیمان دوستی جدیدی امضا کردند که مکمل پیمان دوستی سال ۱۹۶۳ است که توسط ژنرال دوگل رئیس جمهور وقت فرانسه و کنراد آدناور صدر اعظم آلمان امضا شده بود.

مارین لوپن رئیس حزب راست گرای افراطی تجمع ملی این پیمان را محکوم و اعلام کرد فرانسه را از کرسی خود به عنوان عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد محروم می‌کند.

در آلمان هم الکساندر گولند از رهبران راستگرای افراطی آلمان پاریس و برلین را متهم کرد که قصد دارند با این پیمان یک سوپر اتحادیه اروپا در داخل این اتحادیه به وجود آورند.


بیشتر بخوانید: وضعیت اسف بار مدعی دموکراسی در جهان به گونه ای طنز آمیز + فیلم 


انتهای پیام/
 

حاشیه امضای پیمان دوستی بین آلمان و فرانسه + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Switzerland
سعید فروزان
۲۰:۵۳ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
چند تا گوجه فرنگی هم ضمیمه هو کردن میشد خوب بود
آخرین اخبار