ابراهیمی نیا در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

ثبات قیمت در تالارهای عروسی حکمفرما است

نائب رئیس اتاق اصناف تهران گفت: باتوجه به ایام پایانی سال، هیچ افزایش قیمتی برای تالار‌های عروسی نخواهیم داشت.

خسرو ابراهیمی نیا نائب رئیس اتاق اصناف تهران در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضع تالار‌های عروسی اظهار کرد: امسال باتوجه به ایام شهادت حضرت فاطمه (س) برنامه‌ای برای افزایش قیمت خدمات تالار پذیرایی تا پایان سال نداریم.

وی با اشاره به اینکه تالار‌های عروسی سالی ۴ تا ۵ بار افزایش قیمت دارند تصریح کرد: این امر منوط به افزایش قیمت مواد اولیه است.


بیشتر بخوانید: گرایش مردم به باغ تالار‌های اطراف تهران، بیشتر شده است 


ابراهیمی نیا با بیان اینکه گرایش مردم به برگزاری مراسم در باغ تالار‌های اطراف تهران بیشتر از تالار‌های پذیرایی است اظهار کرد: تمام واحد‌های صنفی در تلاش اند که افزایش قیمتی برای تالار‌های عروسی نباشد.

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان تالار‌های عروسی، در حال حاضر کمتر از هزار واحد صنفی در تهران مشغول به فعالیت هستند.

ابراهیمی نیا، با بیان اینکه رکود در تالار‌های پذیرایی حاکم است تصریح کرد: این درحالی است که قیمت مواد اولیه بالا و قدرت خرید پایین است.

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات صنف عکاسان و فیلمبرداران که در تعامل زیادی با ما قرار دارند، آن است که در تالار‌های پذیرایی حتما از عکاسان و فیلمبردارانی دعوت شود که دارای پروانه کسب از اتحادیه هستند، بنابراین تصمیم گرفتیم قرارداد همکاری با اتحادیه عکاسان مبنی بر لزوم داشتن مجوز برای عکاسان و فیلمبردارانی که در مراسم حضور می‌یابند، منعقد شود که به صورت کتبی به تمامی تالار‌های پذیرایی ارسال شد.

انتهای پیام/

رکود در تالار‌های پذیرایی حاکم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار