اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکرتوسط مردم در مواجهه با مسئولان ضروری است

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت:فریضه امر به معروف و نهی از منکر مردم باید در مواجهه با مسئولان در جهت اصلاح امور انجام شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حجت الاسلام علی مظفری رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دادگستری خراسان رضوی گفت: انقلاب اسلامی ایران هدفی جز مبارزه با ظلم و حق طلبی و بسط و گسترش عدالت و صلح طلبی را در بطن خود نداشته است.

وی افزود: دشمنان ما از تحرک نظامی علیه ایران ناامید شده اند و نشانه آن نیز اجلاس آتی لهستان است که پس از عدم موفقیت در اجماع علیه ایران به دنبال اجماعی جدید برای مقابله با قدرت جوانان ما هستند که به لطف خداوند این توطئه نیز خنثی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: ما با انکار کردن مشکلات و پاک کردن صورت مسئله راه به جایی نخواهیم برد. آنچه در این وضعیت اقتصادی ضرورت پیدا می‌کند این است که مسئولان با کار جهادی و تلاش مضاعف به دنبال حل مشکلات مردم به ویژه مشکلات اقتصادی آن‌ها باشند.
مظفری گفت: ملت عزیز ما باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در مواجهه با مسئولان و در جهت اصلاح امور مطالبه گری انجام دهند.
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در شرایط حساس کنونی یک تنه و به تنهایی هم کار فرهنگی، هم نظامی وهم اجتماعی انجام می‌دهند، ولی متاسفانه آنگونه که باید و شاید همصدایی و همراهی با ایشان وجود ندارد و باید گفت: انتظارات از برخی مسئولان در پیروی از ایشان برآورده نمی‌شود.

انتهای پیام//م. ص.
 
منبع:مهر
 


ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دادگستری خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.