جذب بازیکنان جدید پدیده شهرخودرو در بن بست

شرکت پدیده مادر به دلیل تعلل در امضای نهایی انتقال مالکیت این باشگاه، در خرید بازیکنان جدید برای این تیم در بن بست قرار گرفته است.

جذب بازیکنان جدید پدیده شهرخودرو در بن بستبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یحیی گل محمدی سرمربی تیم پدیده شهر خودرو چند روز قبل لیست بازیکنان جدیدی را که قصد دارد به خدمت بگیرد به مدیران باشگاه ارایه کرده است، اما حالا به دلیل مشکلاتی که برای مالکیت این باشگاه و دور شدن فرهاد حمیداوی مدیرعامل شرکت شهر خودرو پیش امده، خرید‌های او به احتمال ضعیفی انجام خواهد شد.

حمیداوی که در ابتدای حضورش در باشگاه پدیده با پرداخت بدهی سوبا و دور شدن خطر ۶ امتیاز از این باشگاه و تدارک اردوی خارجی برای پدیده و بازگرداندن گل محمدی به تمرینات، ناجی این تیم لقب گرفته بود، گویا حالا چند روزی است که به دلیل تعلل مدیران شرکت پدیده مادر در امضای نهایی مالکیت باشگاه خود را از دسترس کادر فنی باشگاه خارج کرده است.
 
این در شرایطی است که حمیداوی طی ۱۰ روز گذشته بدون در اختیار داشتن سند قطعی مالکیت باشگاه بیش از ۳ میلیارد تومان نیز برای این باشگاه هزینه کرده است، اما حالا دیگر قصدی برای ادامه پرداخت هزینه‌های این تیم تا زمان انتقال قطعی مالکیت ندارد.

با این شرایط احتمال می رود نه تنها یحیی گل محمدی در راه خرید بازیکنان جدید تیمش به مشکل می خورد بلکه از حالا به بعد بازهم باید منتظر شرایط بحرانی پدیده در دور برگشت لیگ برتر، همچون نیم فصل اول باشیم.
 
شرایط سختی که برای خلاصی از آن امام جمعه مشهد و استانداری خراسان رضوی هم تاکید کرده بودند و حتی ستاد تدبیر مصوبه آن را هم امضا کرده بود، اما حالا گویا مدیران شرکت پدیده مادر حاضر نیستند تا با وجود آن مصوبات بازهم مالکیت تیمی را که مشکلات فراوانی دارد و حالا برایش ناجی پیدا شده است را انتقال دهند.

انتهای پیام// د. ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.