رونمایی از پوستر دومین جشنواره جزیره ورزش

مراسم رونمایی از پوستر دومین جشنواره جزیره ورزش، برگزار شد.

پیمان ادیبی مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند روز گذشته در مراسم رونمایی از پوستر دومین جشنواره جزیره ورزش در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،ضمن ابراز خرسندی از تشکیل تعداد کثیری از هیئت های ورزشی منطقه گفت: با تشکیل ۸۵ درصد از هیئت های ورزشی منطقه، محوریت جشنواره سال جاری را بر مبنای هیئت ها بنا نهاده ایم.

وی افزود: در مسیر برگزاری جشنواره هر کجا که احساس کردیم ضعفی وجود دارد هر کدام به سهم خود باید سعی در رفع و پوشاندن آن کرده، چرا که ضعف هر هیئت قطعا ضعف همه تشکیلات محسوب خواهد شد.

مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند همچنین اصرار به معرفی همه ورزش کاران و قهرمانان از سوی هیئت های ورزشی منطقه داشت و ادامه داد: در این میان نباید هیچ شخصی از قلم افتاده شود در صورت مشاهده چنین اتفاقی ضعف آن هیئت محسوب شده و باید پاسخگو در قبال زیر سوال رفتن یک قهرمان باشیم.

ادیبی گفت: به دنبال این هستیم که دفترچه راهنمایی را تهیه کرده تا در آن مشخص شود در چه ساعتی و در چه جزیره ای قرار است کدام برنامه اجرا شود و تمامی اطلاعات لازم در این دفترچه راهنما برای شرکت کنندگان، تعریف شود.

وی از همه هیئت ها خواست که اگر خودشان فنی نیستند بنا به اولویت های جشنواره که ایمنی، کیفیت و در نهایت کمیت است، از یک فرد فنی در کنار خودشان بهره ببرند.

مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص حمایت های در نظر گرفته شده در این جشنواره افزود: تمامی هدایا، مکان، استیج بندی ها، غرفه ها و بخشی از نیازهای مصرفی هیئت ها را تقبل خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در جریان جشنواره غرفه ای آموزشی بصورت رایگان با اعطای گواهینامه برای عموم نیز در نظر گرفته ایم.

در پایان این نشست نیز از پوستر دومین جشنواره جزیره ورزش، رونمایی شد.

انتهای پیام/ د

  پوستر دومین جشنواره جزیره ورزش  

برچسب ها: جشنواره ، رونمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.