نماینده دامغان در مجلس خبرداد؛

اختصاص اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی برای انتقال آب به روستاهای شهرستان دامغان

حسن بیگی گفت: تا سال ۹۴ بودجه استانی در دامغان حدود ۱۰ میلیارد تومان بود اما در سال ۹۷ این عدد به ۳۱۶ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری شهرستان دامغان گفت: در سال گذشته ۱۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات در بخش صنعت و معدن در نظر گرفته شد.

وی بابیان اینکه امروز کمبود آب در شهر و روستاهای دامغان یکی از مشکلات عدیده برای مردم و تولیدکنندگان بخش‌های مختلف است، افزود: ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای انتقال آب به کوه زر و چند روستای جنوب شهرستان اختصاص‌یافته است.

عضو خانه ملت بر ضرورت توسعه متوازن در سطح استان سمنان تأکید کرد و ابراز داشت: همه زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی و منطقه آزاد اقتصادی دامغان به‌منظور جذب سرمایه‌گذار آماده است.

حسن بیگی به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت:  اکنون زمان وحدت، هماهنگی و انسجام است و باید تلاش کنیم تا با همدلی و اتحاد نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده و شیرینی این چهل سال انقلاب را به کام مردم بنشیانیم لیکن باید همه مسئولان دست در دست هم داده و برای آسایش و آرامش مردم تلاش کنیم.

انتهای پیام / گ

اعتبارات استانی دامغان در سال جاری مشخص شد

برچسب ها: اخبار مجلس ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.