درخشش دانش آموزان بهبهانی در جشنواره سفیران استاندارد

مدیر آموزش وپرورش بهبهان گفت: دانش آموزان توانمند بهبهانی با کسب دو مقام اول و یک مقام سوم استانی در دومین جشنواره سفیران استاندارد خوزستان درخشیدند.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش وپرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: دانش آموزان پرتلاش بهبهانی توانستند بیشتر از سال پیش در دومین جشنواره سفیران استاندارد خوزستان با کسب چندین مقام بدرخشند.

وی در ادامه با ابراز خرسندی از تلاش و حضور کلیه دانش آموزان بهبهانی در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی، افزود: بر اساس اعلام نتایج از دبیرخانه استانی جشنواره، سه نفر از هنرجویان دختر با استعداد بهبهان توانستند دو مقام اول و یک مقام سوم استانی را کسب کنند.
عبدی پور بیان کرد: در دومین جشنواره سفیران استاندارد استان خوزستان دختران خوش ذوق هنرستان هجرت سارینا خسروی رشته هنری شعر و نگار زارعی پور در رشته هنری نقاشی موفق به کسب مقام اول و پرستو رضا اله موفق به کسب مقام سوم کاریکاتور شدند.
مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان کسب این موفقیت فرهنگی را به حوزه معاونت تربیتی، کارشناسی فنی و حرفه‌ای و کار دانش، مدیریت، کارکنان، دانش آموزان و خانواده‌های خوب هنرستان دخترانه هجرت تبریک گفته و برای آنان آرزوی موفقیت و تندرستی کرد.

معاون آموزش متوسطه و کارشناسان تکنولوژی گروه‌های آموزشی و مقطع متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با همراهی مدیر، یحیی قدری معاون آموزش متوسطه و کارشناسان آموزش و پرورش بهبهان در این حوزه با حضور در دبیرستان دخترانه شبانه روزی فاطمه الزهرا (س) از بخش‌های مختلف این آموزشگاه بازدید کردند.

در ابتدای بازدید، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان در جمع کادر مدیریتی و اجرایی مدرسه حضور یافت و با اشاره به لزوم توجه به مهارت آموزی در مدارس، ضمن تبریک کسب رتبه برتر کشوری طرح خوداتکایی این دبیرستان از زحمات این مجموعه تلاشگر و پرتلاش تقدیر کرد.

در ادامه کمایی با تاکید براهمیت توجه به بعد تربیتی و روانی دانش آموزان در مدارس شبانه روزی از کادر دبیرستان دخترانه شبانه روزی فاطمه الزهرا (س) خواست به طرح مسایل و مشکلات آموزشی، تربیتی و خدماتی موجود در دبیرستان و بیان پیشنهادات و نظرات خود بپردازند.

در پایان مسئولان از دفتر دبیران، کلاس ها، کتابخانه، آزمایشگاه، خوابگاه‌ها و سلف سرویس دبیرستان شبانه روزی فاطمه الزهرا (س) بازدید کردند و نکات لازم را به مدیریت آموزشگاه یادآور شدند.

انتهای پیام/م

بازدید مسئولان از مدارس شبانه روزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.