اسفنانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

گشت ویژه نوروزی توسط سازمان تعزیرات حکومتی اجرا می‌شود/ دستور دادستان تهران به برخورد قاطع بر گرانفروشان

مدیرکل تعزیرات استان تهران گفت: دادستان پایتخت به برخورد قاطع بر گرانفروشان و مقابله با گرانفروشی تاکید دارند.

گشت ویژه نوروزی توسط سازمان تعزیرات حکومتی اجرا شود/ دستور دادستان تهران به برخورد قاطع بر گرانفروشانمحمد علی اسفنانی مدیرکل تعزیرات استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: روز گذشته جلسه‌ای با حضور جعفری دولت آبادی دادستان تهران و... با محوریت کنترل قیمت اجناس در بازار و برخورد با متخلفان و گرانفروشان در دادستانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه نمایندگان وزارت صمت، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، اتاق اصناف و پلیس آگاهی حضور داشتند، افزود: دادستان تهران در این جلسه به برخورد قاطع بر گرانفروشان و مقابله با گرانفروشی تاکید کرد.

اسفنانی تصریح کرد: در این جلسه بنا شد که تعزیرات در مواردی که لازم است طبق دستور قضایی و دادستانی استان تهران برخورد شدیدی با متخلفان داشته باشد.

وی افزود: در این جلسه همچنین قرار شد که قوه قضاییه از طریق دادستان‌های کل کشور به کمک اداره تعزیرات و واحد‌های گشت بیاید.

مدیرکل تعزیرات استان تهران با بیان اینکه سبک جدید عملیات مبارزه و برخورد با متخلفان و گرانفروشان نیز در این جلسه ابلاغ شد، بیان کرد: روز گذشته گروهی متشکل از نمایندگان گشت تعزیرات، دادستانی، وزارت صمت و پلیس با انجام ۳ عملیات گشت برخورد با گرانفروشی را داشتند.

وی با بیان اینکه تعاملات بسیار خوبی بین دادستانی و سازمان تعزیرات در حال شکل‌گیری است، گفت: موضوع برخورد با گرانفروشی، تخلف و احتکار با حضور قاضی و دستور قضایی به سازمان تعزیرات ارجاع خواهد شد تا با اقدامات خود شرایطی را برای مردم فراهم کنیم که در ماه‌های منتهی به پایان سال مشکلی از بابت خرید و تامین مایحتاج خود نداشته باشند.

اسفنانی خاطرنشان کرد: گشت تعزیرات در مرحله برخورد اول به مبارزه با گرانفروشی در بازار‌های میوه و تره بار، گوشت قرمز، مرغ و حبوبات خواهد پرداخت و پس از آن سپس به دیگر بازار‌ها ورود خواهد کرد.

وی گفت: همچنین قرار است در روز‌های پایان سال گشت ویژه نوروزی توسط سازمان تعزیرات حکومتی اجرا شود که جزئیات آن در روز‌های آینده به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: تعذیرات ، قوه قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۰۴ بهمن ۱۳۹۷
ترا به خدا دست غارتگران بیت المال را قطع کنید
مردم منتظر برخورد قاطع با محتکران و گرانفروشان هستند.
آخرین اخبار