پلیس ستاره لیگ برتری را دستگیر کرد + عکس

پلیس انگلیس، ابوبکر کامارا مهاجم تیم فوتبال فولهام انگلیس را دستگیر کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابوبکر کامارا، مهاجم ۲۳ ساله فرانسوی تیم فوتبال فولهام انگلیس که سابقه بازی در تیم‌های موناکو، آمیان و ... دارد و در سال ۲۰۱۷ به تیم انگلیسی فولهام پیوست، در ۲ سال گذشته عملکرد خیلی خوبی در این تیم داشت و در ۴۵ بازی ۱۰ گل به ثمر رسانده است.

البته او حاشیه‌های زیادی را برای تیمش دارد و پس از اینکه با الکساندر میتروویچ بر سر زدن پنالتی درگیر شد، کلودیو رانیری انتقاد شدیدی از این مهاجم فرانسوی او را از حضور در تمرینات تیمش منع کرده بود، اما او بازهم به محل تمرین رفت تا اینبار با نگهبان باشگاه درگیر شود که پس از آن باشگاه فولهام تصمیم گرفت تا او را از تیم خارج کند.

پلیس ستاره لیگ برتری را دستگیر کرد+ عکس

در میان درگیری‌هایی که با نگهبان باشگاه فولهام داشت، پلیس لندن او را دستگیر کرد و پس از شنیدن اظهارات او و ... کامارا را آزاد کرد.

باشگاه فولهام پس از انتشار این اخبار در بیانیه‌ای نوشت، ابوبکر کامارا قادر انجام هیچ گونه فعالیتی در این باشگاه نخواهد بود و آن‌ها تا انجام تحقیقات در مورد ابعاد این ماجرا از اظهارنظر بیشتر خود داری می‌کنند.

فولهام با هدایت رانیری ایتالیایی وضعیت خوبی در جدول لیگ جزیره ندارد و با کسب ۱۴ امتیاز در رده نوزدهم جدول قرار دارد. این تیم باید در چارچوب هفته ۲۴ به مصاف برایتون انگلیس که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد، برود.


بیشتر بخوانید:

زمان برگزاری ال‌‎کلاسیکو مشخص شد

پدر نیمار، مانع موفقیت بارسلونا

بدل مسی تماشاگر دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران - عراق


انتهای پیام/

کامارا از سوی پلیس انگلیس دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار